Mistlampen in de bumper
Ben bezig geweest met de lampen in de bumper te monteren
Eerst gekeken of ze branden,dat deden ze dus niet nieuwe lampen erin en ze deden het Alles aangesloten deden ze het echter niet :mad: Er staat wel stoom op de kabel in de motorruimte,lampen branden gewoon als ik met een accu er stroom opzet maar heb ik alles aangesloten zoals het moet branden ze niet Het relais klikt ook dus die is denk ik wel goed Weet iemand waar het aan kan liggen dat ze het niet doen als ze ingebouwd zijn Hoop dat iemand iets weet kan ik morgen weer verder |
bij mij is het net anders om als ik ze aansluit blijven ze branden .heb je al een andere schakelaar geprobeert. of je moet ff de stekker doormeten van de schakelaar.
gr redbull |
massa wel okay?
Omdat ze rechtstreeks op de accu wel werken. |
wel op dim licht ? op stads licht werken ze orgineel niet vandaar
|
Quote:
Niet?? Wel toch. Als je je stadlichtjes aan hebt dan kun je de voor mistlampen ook aan doen hoor. Was bij mijn G60 ook zo. Standaart al. |
Quote:
Heb ik ook al geprobeerd Een massa van de accu en de plus van de schakelaar maar dat werkte ook niet |
Quote:
Schakelaars in overvloed,maar niets veranderde Op de stekker van de schakelaar staat ook stroom als ik het licht aanzet Heb overal stroom,maar zodra ik de mistlamp erop zet doen ze het niet :mad: |
Quote:
Denk dat ik de orginele kabels maar omzeil en gewoon een draad naar de schakelaar leg |
ZE DOEN HET:D:D:D
Heb de lampen gewoon ingebouwd en toen deden ze het:D:D |
dan denk ik dat ze gewoon een massa nodig hadden ;)
|
Quote:
Huis van de lamp is KUNSTOF :D En dat geleid geen stroom |
Sommige dingen horen gewoon niet logisch te zijn :)
|
Hummz, die van mij deden het toen ze niet ingebouwd waren wel, nu niet meer. Heb al 4 schakelaars geprobeerd (had ik allemaal liggen, weet niet of ze allemaal goed zijn). Mistlicht achter werkt nu ook niet. Zit er een relais in de zekeringkast voor de mistlampen!?
|
Er zit een relais op plaats 7[onderste rij 1e relais]nr141 951 253 B
Dat staat bij mij in ETOS:D Gaat het controle lampje van achter wel branden in de schakelaar Bij die van mij nu wel maar heb er achter geen lamp in |
Quote:
de beugel niet en mss zit er nog ergens verbinding tussen ;) maar het werkt en daar gaat t om. |
Het huis waar de lamp inzit is van plastic en dat dicht af met een rubberring op het huis met het glas
Aan de lamp zit een + en een - draad |
mijn lampen van de jetta werken aleen op dm licht hoe krijg ik ze op stads licht dan
|
Quote:
Toen ze gemonteerd zaten deden ze het steeds niet. Keertje klap op de bumper gegeven en toen werkten ze in ene keer wel :confused: Maar bij mij zat het in de gare zekeringkast denk ik. Die is dan ook overleden op dit moment. |
Quote:
Dan kan ik je wel aan een andere helpen :thumbup: |
Ik heb er als het goed is al eentje, maar die is nu nog in Duitsland. Stuur alles na een kennis. In April zie ik die weer. Als die niet werkt dan krijg je dan een pbtje (dus hoop van niet, hij zou gewoon moeten werken volgens de verkoper).
|
All times are GMT +1. The time now is 21:01. |