GTI 16V in onderdelen + nog wat delen
Me GTI 16V gaat dus in onderdelen de deur uit.
Hierbij een lijst met onderdelen: (alles wat rood gekleurd is is al verkocht) GTI interieur 4 hoofdsteunen. Met schade aan bestuurdersstoel. € 50,00 Zwarte vloerbedekking € 25,00 Zwarte hoedenplankdragers € 10,00 Onderbak links oud type € 5,00 Onderbak rechts oud type € 5,00 Binnenspiegel € 5,00 Zwarte zonnenkleppen met spiegel bijrijderskant € 10,00 Middenconsole € 10,00 Standaart stuur voor dikke naaf € 10,00 MFA Hendels oud type dunne hendels € 25,00 MFA Hendels oud type dikke hendels € 30,00 GTI Dashboard € 10,00 Kofferbakbekleding zwart zacht € 15,00 Benzinepomp in de tank oud type € 25,00 Benzinepomp in de tank nieuw type € 25,00 Benzinepomp in de tank nieuw type € 25,00 Benzinepomp onder de auto € 50,00 Benzinepomp onder de auto € 50,00 Motor 16v KR + bak + kabelboom + comp 160.000km € 250,00 Dikke voorbumper midnightblue helemaal in kleur meegespoten € 30,00 Dikke achterbumper midnightblue helemaal in kleur meegespoten € 30,00 Dikke voorbumper rood met orginele zwarte rand € 30,00 Carosserie rollend schuifdak met hemeltje 16v PL op kenteken € 150,00 Voorscherm links wielkastrand in kleur meegespoten € 20,00 Voorscherm rechts wielkastrand in kleur meegespoten € 20,00 Front Jetta € 15,00 Achterklep met ruit + ruitenwisser + meegespoten spoilertje € 25,00 Achterlichten GTI zwart/rood € 35,00 Voorremschijfen + remklauwen GTI 16V € 30,00 Kachelradiateur GTI € 15,00 Kachelradiateur Corrado € 15,00 Voorruit groen getint z.g.a.n. € 50,00 Motorkap nieuw € 75,00 Het zijn vraagprijzen.. Het kan ook zijn dat ik een paar onderdelen ben vergeten. Zoek je iets wat niet op de lijst staat? vraag dan maar of ik het heb liggen. Groeten, Stefan |
lagen ook schokbrekers in de auto gister wat vraag je daar voor ?
|
hey die schokbrekers zijn niet tekoop.
maar uhm over zaterdag.. je zei dat je had gebelt.. maar ik heb geen enkele gemiste oproep hoor!! |
Jammer je al aan t slopen bent, had wel belang bij een complete donor maar oke, wie weet kan ik wat met onderdelen als klep e.d.
Ik heb net nog even gecheckt bij Doppel WoBber maar kon de kleur die je noemde (Blauw (midnightblue)) daar niet in vinden. Weet je zo wat de VW code daarvan is? of is het een niet-VW kleur? edit: nog even extra vraagje Heb je nog een hele waterbak liggen? dat ding wat onder de klep in de bak van de ruitenwissermotor hangt voor regen afvoer naar de zijkanten. |
Quote:
en NOG even een vraagje :) heb je de achter remklauwen nog en zijn die nog oke? Zo ja wat moet je daar voor hebben? |
Doe me even je bankgegevens in een PB, dan maak ik je het geld over voor de kofferbakbekleding. Neem tenminste aan dat dat de stoffen matten zijn voor op de bodem en de twee matten voor tegen de zijkant.
Heb je wat meer info over het dash? Zacht neem ik aan, maar zitten er ergens gaten in of iets anders van beschadigingen? Ik wil dat eventueel ook wel hebben als het netjes is. |
@J_Fix: De waterbak en de remmerij achter heb ik nietmeer.
En die kleur is een ori vw kleur. iig geleverd op corrado. Op een golf weet ik niet zeker. @breadfan83: De kofferbakbekleding is idd de 2 stoffen matten aan de zijkanten en de stoffen mat op de bodem van de kofferbak. De mat op de bodem zit alleen een rode vlek in.. is er wel uit te halen met wat dreft ;) Het dashboard zal ik ff foto's van maken voor je ;) Groeten, Stefan |
mensen die nog op foto's wachten... Mijn excusses..
Heb t nogal druk gehad dus is er nogniet van gekomen. Zal kijken of ik morgen er even tijd voor heb. Groeten, Stefan |
hoe is de staat van de hoedenplank dragers?
zijn de vangers (schanierpunten zeg maar) nog in takt niet gebroken? en geen rare schroef of boor gaten erin?? |
hoedenplankdragers zijn nog heel en volgens mij geen gaten idd.
Groeten, Stefan |
Foto's zijn verstuurd.
En nog wat aanpassingen.. vandaag t een en ander verkocht. Groeten, Stefan |
Check je email eens over die zijbekledingen die je vorige week al zou hebben opgestuurd...
|
intresse in de voorruit... en die zijschermen hoe zit dat met die wielkastranden.. scherm eronder nog netjes of niet
|
Type plaatje voor achter van de 16V
dat wat onder GOLF GTI staat |
@ tjaap: je hebt pb
@ golf mkII 16v: Sorry die heb ik niet. Groeten, Stefan |
nope??? geen pb
|
Is naar mij gegaan ?????
voutje geeft niet:D:D:D Dank u ben dan nog zoekend |
ja sorry ging ff verkeerd... nuwel naar de goede verstuurd :D
|
Je hebt PB, hoop dat we er uit komen!