rally .....kopen of niet
ben voor een rally wezen kijken vandaag, ook proef gereden was lekker vlot (motor is pas compleet gereviseerd 1900 etc alle rekeningen/foto's )
denk zo'n 200 pk . kon er weinig op aan merken,boekjes etc aanwezig , ja de lak in niet nieuw is maar ja hoort bij de leeftijd. kortom hij vraagt 4500 euro ......is ie dat waard ? ik weet het niet ,ik twijfel nog ...... hier een pic advies !!!! |
Bedrag klinkt niet gek.
|
ik vindt het vrij goedkoop voor een ralley
staan normaal gesproken voor zo'n 7 a 8 te koop |
Ik vind ze zooooooooo lelijk!
|
Is dit een geintje of gaat Rene dat hok echt wegdoen?
|
Ik ben niet objectief. Ik zie namelijk graag een rallye binnen de club :D Dus kopen maarrrrr!
|
Quote:
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk |
Heeft rene koorts :confused:
|
Kut grapje Peter :D
|
goed lezen, het is een rally, dus niet de mijne he...ik heb een rallye
|
Ik wou net zeggen, dat is een bekend kenteken! Ik zeg kopen :tounge:
|
@Peter: op het corrado-forum zitten wel een paar rallye rijders met verstand van rallyes dus misschien is daar ook wat info vandaan te halen. Mij lijkt het iig geen miskoop voor dat gelf als hij netjes is en het blok gereviseerd is. Is de aandrijving ook nog in orde?
|
Ad.sorry dat ik het zeg maar ik kom al 8 jaar op het corradoforum en de enige mensen met een beetje kennis daar die zitten hier ook..
en peter is ook op de hoogte van de "kwaliteit' op het c forum |
Ik vindt die dingen zoooooooooooooooo stoer,jammer dat ik er geen plek voor heb anders..................:)
|
rallye roels!!!!! ik zou er wel 1 willen.....2 ook nog wel denk ik.
|
lijkt mij idd ook niet zo'n gek bedrag. je hoort soms andere bedragen voor een rallye
|
Sixpack, Let heeeeel goed op de drempels. Deze zijn als ze niet zijn gerestaureerd echt ROT.
Meestal worden ze vol geplamuurd gespoten en de auto verkopen. Dus let daar goed op. De aandrijflijn heeft het na een 160.000km echt wel gehad, en behoeft dan revisie. Eigenlijk geen uitzonderingen daarop. En 1 steunlager tussenas is 140Euro. Verder de bekende golf 2 kwalen, voorraam en binnenkant wielkasten. Door de gele lampen lijkt het wel een Franse import? |
Quote:
Is dit die rallye die 132.000km heeft gelopen? André, Ik heb bij de mijne de cardanas gereviseerd, darbij beide steunlagers vervangen, beide ashoezen, nieuw vet erin , nieuwe boutjes etc. Steunlagers waren 87 euro per stuk, origineel VAG. Wel niet bij de dealer in NL gekocht uiteraard....... |
Quote:
De lagers zijn idd op ETKA dus 2x 96euro, de rubber dempingschijf 107euro. De achterste kost je 246Euro daar zit een trillingsdemper bij. Maar deze rubber schijven hoeven niet altijd te worden vervangen alleen bij vibratie's De haakse overbrenging? Al eens opengehad? Soms zitten er geen spaines meer op de assen. :rolleyes: Maar de drempels zijn het meeste punt van aandacht! En dat plaatwerk is niet te koop maar moet worden gemaakt met het handje. |
drempels of dorpels?
|
All times are GMT +1. The time now is 00:08. |