g40 lader
hoi peoples die verstand van motorblokjes hebben. ik heb een polo 6n 1.4i kan daar geen g40 lader op of zo iets. of andere mogelijkheden voor tuning? :D
|
Quote:
Er zijn Turbo-kits voor te koop. G40 erop bouwen kan altijd als je het persee wilt, maar daar gaat erg veel geld in zitten, en kan je beter voor een nieuwe turbo gaan. |
die turbo kits zijn zo verscrikkelijk duur heb er al een offertevan liggen van zon 3000 tot 3500€. maar een g40 lader is goed koper
|
Tis meer dan alleen erop schroeven... er moet ook iets met compressies enzo gedaan worden meende ik... En voor een turbo moet je een "speciaal" uitlaat spruitstuk maken/laten maken/kopen...
Maar je vroeg naar mensen die er verstand van hebben.. ghehehe Niet naar mij dus.. :D |
G40's zijn niet echt mijn gebied, maar er geldt vast hetzelfde voor als bij G60's: op de lange duur zijn turbo's veel goedkoper. Wat betreft opbouw kom je op ongeveer dezelfde prijs uit maar daarna zijn turbo's veel minder onderhoudsgevoelig.
Het is niet alleen van 'ik schroef er een G40lader op en daar gaan we', denk ook aan steunen, riemombouw, compressieverlaging, injectiesysteem etc.... |
Precies.
- New-Bee topic closed - :) Alles kan,. dat is zeker, alleen tegen welke prijs. Voor veel minder geld koop je gewoon een Golf 2 GTI 16v en ben je ook veel sneller zonder sleutelen.. |
ok bedankt voor de info jongens.
kan ook gewoon een g40 complete blok erin zetten lol |
lijkt me een stuk goedkoper.. en voor de rest van die 3000 of 3500 ga je em dan reviseren en tunen... ;) :cool:
|
Quote:
Dacht het niet :) kom je echt met de RECHTER motorsteun in de knoei :confused: |
tis simpeler als zijn 1400 turboklaar maken.... neem ik aan?
|
Blikkie,.. blikkie.
een 6N met G40 KAN echt wel... met veel fantasie :-) http://www.g-lader.info/gladerimpolo6n.htm klikkuh.. Zoals je ziet/leest: motorsteun mot je zelf 'verzinnen' hoe je dat maakt :-) |
En Danny is het ook gelukt... :cool: |
Krijg je daar geen gezeik met de apk mee? Ik bedoel je versleutelt nogal veel aan je autootje...
|
APK:
Brandstof: Benzine (CHECK!) Cylinders: 4 (CHECK!) CO in orde? (CHECK!) klaar :-) Je kunt/krijgt wel problemen als je met zoveel vermogen rond rijd en een ongeluk veroorzaakt.. want de type goedkeuring vervalt bij ELKE wijziging aan je auto. 20 procent stijging in vermogen is acceptabel gloof ik.. Officieel gelden dezelfde regels zoals ze bijv in duitsland wel na gestreeft worden: Elke verandering moet door de RDW gekeurd worden.. maar dat gebeurt hier (nog?) niet. |
Koele kleuren trouwens op de blauw/rode..
Grondlak = lichtblauw, en dan alle carroserie delen rood spuiten met een randje van 2 cm rond elke carroserie naad... KOEL! (IDEE IDEE!) |
de buitenkant is pas na werkzaamheden verder gespoten.... ;) Maar wel koel op zich or... LOL
|
Ja die (ex) van Danny ken ik maar al te goed :D , als je weet hoe die motorsteun der in was gescheten.....
|
die daNNY ken ik ook wel hoe heet ie hier?
|
zit hier niet geloof ik... heb em nog wel in msn, maar spreek em niet meer eigenlijk... :)
op het andere forum Ynnad? was altijd zijn naam |
waarom dan niet een leuke versie van 1.4 ongeblazen welke ook leuk kan lopen
|
All times are GMT +1. The time now is 20:35. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.