Gele koplampen
Hallo,
Ik ben op zoek naar gele koplampen voor een golf 1. Wie heeft er een goed setje voor de verkoop of wie weet er een adresje ? Peter |
geheel geel glas bestaat naar mijn weten niet,
ben er zelf ook al mee aan het zoeken geweest. ze worden wel geglazuurd aangeboden(duitse vw scene?) je kunt wel de H4's kopen van osram, heb je geel licht. |
Ik weet wel dat ze er in Frankrijk wel waren.....
Ben ook al een tijdje aan het zoeken....maar helaas... |
lampen van een rallye zijn wel geel in frankrijk
|
Stond tijdje geleden ook een franse golf1 te koop bij Hofman in leek met gele koplampen dus ze zijn er wel .
|
Quote:
Die importeren best veel ;) |
Quote:
mee eens de Stokbrodenvariant lijkt geel doordat de lamp erin reflecteerd.. een bmw e30 koplamp van de paturaineters is wel weer helemaal geel en deze word wel eens gebruikt..;) |
Quote:
Dat wilde ik net zeggen. Er stond laatst een BMW hier op de sloop met 4 gele lampen voorin. Ik had er nog over nagedacht ze mee te nemen, maar dacht dat ze toch niet gingen passen. Als je wil kan ik wel even voor je nazien wat ze kosten, als ze er nog zijn. Richard, worden de binnenste of buitenste lampen gebruikt hiervoor? |
gewoon alle 4 meenemen... :)
BMW rijders zien ze ook graag in hun zwarte E30 ... :wink: |
Quote:
Ik moet ze dan wel betalen, en het geld groeit hier niet bepaald aan bosjes... |
Quote:
Halen, is toch tientjes werk? Dan maar geen euroshopper bier deze week :D |
Quote:
muwahahhahahahha :D |
Nou, ik weet niet of dat echt passen gaat hoor.....
|
maarre, als je ze hebt gevonden, moet je dat even laten weten hier....
|
Gele duplolampen, gele H4 lampen, of gele koplampglazen dat is mij niet helemaal duidelijk...
In mijn Golf 1 passen iig geen H4 lampen. (waarom niet en hoe wel?? Iemand?) De opties: - De grotere regionale automaterialentoeleverancier: noem een Brezan! - Elke kleine autoshop die niet al teveel klanten krijgt (geen HALFORDS) en zijn vervallen voorraad niet de container in gooit. Succes! |
gele lampen zijn te koop bij bas hier op het forum!
|
Quote:
Waren te koop bij mij, ik kan er helaas niet meer aan komen. Één setje kan ik nog wel missen, maar daarna houdt het toch echt op. Maar als ik het goed begrijp zoekt Peter koplampen met compleet gele lenzen? PS: Mellyville, moest jij nou nog een los geel kapje hebben, of heb je de lampen met je cabbie mee verkocht? |
Quote:
Die zijn mee verkocht, maar misschien heeft de nieuwe eigenaar daar interesse in. |
ohw ja? dan weet jij meer dan ik breadfan :D (waar gaat het eigenlijk over?)
maar ik ben eigenlijk wel op zoek naar een setje gele koplampen :rock: |
Sjampoo had van die bolletjes die je over een H4 lamp heen kon zetten, hem maar eens vragen dan. Heeft het ook op die groene polo 1
|
All times are GMT +1. The time now is 15:03. |