Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   VW Golf II 1.6td (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27086)

FGizmoS 15-12-2006 16:18

VW MK2 Foto update

foto's van de sloopwagen (lees juweeltje :D ) op pagina 2

sinds kort heb ik een golf II 1600 turbo diesel met aanhanger gekocht voor 50 euro.
Veel wil ik er niet aan veranderen misschien wat wolfsburg hebbedingetjes een embleemloze grill heldere koplampen en waarschijnlijk ook 15" borbet velgen et 37 met 195/50/15 van band.
ik ben nog student en wil alles zo goedkoop mogelijk houden.
ik had graag nog iets gedaan met de lak want daar zitten tamelijk veel schreven in en hier en daar wat kleine blutsjes.
ik heb hier ergens gelezen dat je kan rollen maar wat houd dit precies in.
weten jullie hier raad mee?

FGizmoS 15-12-2006 16:26

foto's volgen nog hoor

FGizmoS 15-12-2006 19:52

weet niemand nog raad of wat het best zou zijn

sikke aant 15-12-2006 21:08

gewoon de lak licht opschuren en rollen maar, meer is het niet :D

en dit kan het resultaat zijn:

(dit is ook een 1.6 TD)

FGizmoS 15-12-2006 23:01

gewoon met een roller en met welke verf schilder je dan en hoeveel liter heb je nodig voor een golf II
bruin is niet mis maar ik zou misschien donker anteraciet verkiezen
alle ideetjes zijn welkom hoor

Dirtbag 16-12-2006 12:50

Quote:
Originally Posted by FGizmoS
gewoon met een roller en met welke verf schilder je dan en hoeveel liter heb je nodig voor een golf II
bruin is niet mis maar ik zou misschien donker anteraciet verkiezen
alle ideetjes zijn welkom hoor

ik zit ook een beetje rond te kijken hiervoor en kwam DEZE link tegen. misschien heb je er wat aan