![]() |
onderdelen
![]() Omdat er een prijs verplicht is VA 5euro |
wat heb je daar allemaal liggen .....
ik zie iig al 1 schijfrem voor de liefhebbers :D, zet even een klein lijstje erneer wat er allemaal tussen die berg ligt want zo is het verre van duidelijk en zal de verkoop zeker stimuleren. |
Wat wil je voor dat GTI interieur? Is het compleet, en mag ik er wat nettere foto's van?
Danku. :D Edit: Heb je toevallig nog een radiateur van een diesel? Zo'n enorm ding bedoel ik dan. Maar dan voor weinig... :D En een uitlaat voor een 1.8i (60mm) van voor tot achter. |
startmotor voor een 1800 8v? aanwezig?
|
Misschien dat het hiermee wat makkelijker gaat:
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=197574 Btw, je hebt over MP een berichtje van me. Ik wist dat ik die naam en plaats ergens van kende. :D |
Dank u chris
Was me net iets te veel al die fotos:D |
Quote:
Heb er 1 van een diesel Die is het zelfde en 1 van een GTI alleen daar is het oog van af [wat aan de voorste baksteun zit]is er wel bij moet je alleen even lassen |
Quote:
Is nog maar een klein deel :D Moet wat plaats maken |
Quote:
Is niet compleet Heb geen radiateuur van een turbo diesel en ook geen compleete uitlaat |
Graag voor alle onderdelen die je te koop aanbied een vraagprijs vermelden. Anders zal je advertentie verwijderd worden. Lees de regels voor meer informatie.
|
Staat toch een prijs bij
Vanaf 5euro En breadfan heb een link naar MP erbij gezet |
Quote:
De link naar MP ok :D :thumbup: Wil wel wat ruimte |
even een upje
Kijk naar de marktplaats link bij de post van breadfan |
Quote:
Even een UPJE |
Topic verplaatst naar "aanbiedingen marktplaats etc"
|
Quote: