![]() |
Helemaal mee eens :
Het zijn net twee gekleurde TL balken :D
Benen ? lamenielachuh http://www.nu.nl/news/899780/62/Vic...kste_benen.html Victoria Beckham heeft de lelijkste benen Uitgegeven: 27 november 2006 09:55 AMSTERDAM - Victoria Beckham heeft de lelijkste benen in showbizzland. Dat is de uitkomst van een opiniepeiling van het Britse vrouwendrankje Lambrini, dat het onderzoek liet uivoeren voor een reclamecampagne. Ook Madonna, Nicole Richie en Teri Hatcher staan in de top tien van bekende vrouwen met een onaantrekkelijk onderstel. De Britse actrice Kelly Brook werd gekozen tot vrouwelijke beroemdheid met de mooiste benen. Ze wordt op de voet gevolgd door model Kate Moss, zangeres Beyoncé en actrice Cameron Diaz. Ook Paris Hilton en Christina Aguilera hebben volgens de drieduizend ondervraagden geluk met de vorm, dikte en lengte van hun benen. |
Zeikerds.....
![]() Ik zou er geen problemen mee hebben hoor :D |
Te zacht opgeblazen opblaaspop zonder enige vrouwelijke vormen :D
![]() Waar blijven de foto's Rene ? |
ik snap niet wat iedereen altijd loopt te zeuren op die fotomodellen...
hoe zien jullie vrouwen er dan uit? of lopen jullie daar ook altijd op te zeuren... :confused: |
Die heeft vlees op haar lichaam .
Vind je dit een vrouw dan ? Ze heeft een voorbips en 2 plastic tupperware schaaltjes omgekeerd op har bonige borstkas ;) ![]() |
Dit mens is gewoon belachelijk dun
ik geloof dat ze maat 32 heeft.... In de tijd van de spice girls zag ze er een stuk gezonder uit. |
Gert, je moet niet verwachten dat rene jouw "celebs and stars nude" abonnement kan counteren he! :rock: :thumbup:
|
Quote:
Precies, toen was ze nog een echt mooie vrouw. Lijkt wel zo'n biafra-kiendje zo. |
Gratenpakhuis... of heeft Gert dit al gezegt ?
|
Quote:
Hij mag best af en toe mijn wachtwoord daar lenen ;) |
damn, dat kind is mager...
|
Ik zie nog iets dat veel te dik is aan d'r, behalve d'r bankrekening...
... d'r kop! Die zal wel om de haverklap op d'r neus liggen, zo topzwaar als die is! |
Quote:
:blahblah: post es een foto van jouw vriendin.....:ass: |
Quote:
Ja doe dat eens Rene :D |
:d
|
doe zelf :tongue:
|
wat een mager wief is dat ook. vind rebecca loos beter. die beckham ook.
|
nou ik zou er niet zoveel moeite mee hebben :hitit: :thumbup:
|
![]() =mooie benen :D |
Ze heeft niet alleen lelijke benen....
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 07:14. |