![]() |
mooie swallow
|
Die is super. Mooi kleur ook. Mooi interieur. Super!
|
benieuwd hoeveel deze zal opbrengen
|
Zeker een mooi ding...luchtfilter is echter niet origineel (wel origineel, maar van een later bouwjaar).
Wellicht een keer een andere carb ingebouwd? |
Quote:
Ik weet het niet maar volgens mijn zijn er wel meer dingen die niet helemaal orgineel zijn. Dingen zoals de moterkap. En volgens mij is dat ook geen 75er ls intrieur. En volgens mij hoort er ook geen toerenteller in (maar dat kan ik verkeerd hebben). Maar het is zeker een mooie auto. |
Quote:
Kan niet helemaal goed zien of het een gladde kap is. Volgens mij niet zo te zien op de foto. Maar er moet wel een gladde kap opzitten. De toerenteller is wel origineel. |
D'r missen ook nog wat zaken; bumperhoekjes voor, embleem voor. Maar goed: als dat alles is..
|
Quote:
Precies, dat wou ik ook al hebben gezegd! Het luchtfilterhuis is van een "JB" motor, met die motor werd de Golf pas geleverd vanaf augustus 1977. Verder heb ik op een ander forum gelezen dat gordels achterin niet origineel zouden zijn bij een auto van dit bouwjaar..... |
Gordels achterin waren in die jaren een optie . Zelfs via aftermarket waren ze te krijgen .
|
Quote:
Oke, heb ik weer wat bijgeleerd! :) |
[QUOTE=steven16v]Kan niet helemaal goed zien of het een gladde kap is. Volgens mij niet zo te zien op de foto. Maar er moet wel een gladde kap opzitten.
Volgens mij als je goed kijkt bij de foto van het vooraanzicht, zie je volgens mij een beetje schaduwlijn lopen. Dus geen originele kap. Rene (tiefleger) |
Werksauslieferung 30.09.1975
Het kan ook zijn dat het een ori voorklep is met de zogenaamde sicke . VW en Audi deden die jaren maar wat en monteerden wat ze aangeleverd kregen of wat ze nog op de schap hadden liggen . |
All times are GMT +1. The time now is 15:03. |