"alle "mk2 gti onderdelen.16v en 8v
heb reeds twee mk2 gti's gesloopt.
onderdelen: 16v KR motor (kilometers onbekend) motor loopt goed en volgens mij gereviseerd. compleet met kabelboom en bak prijs 475 euro remklauwen goede staat prijs vanaf 35 euro remschijven met blokken prijs vanaf 25 euro 14"3spaaks OZ velgen met goede banden, 1 velg en band beschadigd prijs 85 euro wielkuiplijstenset vanaf 40 euro dikke deurlijsten vanaf 40 euro 2x interieur vanaf 85 euro dakhemel compleet met stijlen(zonderopendak) 90 euro schokbrekers met standaard veren 95 euro achteras 50 euro ramen vanaf 30 euro g60 bumpers vanaf 45 euro per stuk uitlaatdelen vanaf 20 euro deuren vanaf 50 euro compleet achterkleppen compleet vanaf 60 euro voorschermen vanaf 25 euro benzinepomp 16v zeer goede staat 75 euro tank met pompje 55 euro opendakje compleet 60 euro motorkappen vanaf 40 euro jettafront embleemloos 40 euro gti front met rode bies en verstralers 55 euro dashboard compleet 60 euro vloerkleed 30 euro gti stuur bieden |
Quote:
Heyz! Ik zoek de wielkastenset van een GTI/G60 (de brede modellen) heb je die nog te koop? |
Quote:
hallo heb wel een wielkuiplijstenset met dorpellijsten, maar dat is niet standaard g60. deze set is een klein beetje smaller. |
Ben ook zoekend naar zo iets dus graag 2e optie!!!!!!!!!!!!!!
Heyz! Ik zoek de wielkastenset van een GTI/G60 (de brede modellen) heb je die nog te koop? hallo heb wel een wielkuiplijstenset met dorpellijsten, maar dat is niet standaard g60. deze set is een klein beetje smaller. |
upp upp
|
schopje omhoog
|
Quote:
Heb een set gevonden [GTI] geen G60 maar dat komt nog wel :D en dus gelijk een UPje |
int. van edition one???
|
dat jetta front is dat alles, dus gril, lampen en slotplaat?
en van waar ben je? |
All times are GMT +1. The time now is 05:00. |