golf III variant
wie kan we helpen aan een mooie en goede golf III variant
het lieft bouwjaar tussen de 1996,1998, en moet beschikken over minimaal een 1600 cc motor. en inruil moet mogeljk zijn ik heb namelijk een nette corrado uit 1993, net een grote beurt gehad en g-lader revisie gehad!! heeft veel opties en heeft een orginele km stand van 146.000 km kleur grijs!! wordt ingeruild met nieuwe apk, eventueel is hij zo ook te koop voor 3500 euro vraagprijs! dus wie wil eventueel ruilen?? |
|
niemand? prijs is bespreekbaar.
|
ik weet nog wel een passat station te koop en is van 1992
USA uitvoering met een 2.0 16v 9A motor. |
Heb je meer foto's van de corrado en wat is eventueel je vraagprijs als er geen ruil is?
|
bedankt voor je aanbod wat die passat aangaat maar die is we wat te zwaar en te groot!
toch bedankt. |
okee het was maar een idee, het is trouwens wel een unieke auto waar in nederland waarschijnlijk maar 1 van rond rijdt...
|
passat
Quote:
hij is rood en er ligt volgens mij een 2l 16 v in?? dan koop ik liever die grijse met die vr6 er in ook usa m.vr.gr Edwin |
die rooie passat is niet een echte USA, ik bedoel een grijze variant een echte USA ook op kenteken.
|
ik heb em nog gezien vandaag bij engelsma opel dealer in leeuwarden vandaag
|
wat?? de passat?
|
dat is de juiste passat en hij is van mijn broertje, en die werkt bij engelsma en wijnia...
Dat is dus een echte USA uitvoering. |
ja zekers is dat een mooi wagentje he broertje hahahhaa en idd zoek nog maar eens zo,n usa variant ik heb me al blauw gezocht en nog niet gevonden
|
Quote:
hahaha lachuh met die hannes16v, eergister was ie nog wit om zijn kopje.... |
Quote:
ja de passat ...echt een leuke auto edwin hij was hier laatst ook met de passat :thumbup: |
ja ik weet welke auto het is hij is hier al eens geweest om onderdelen, hij heeft volgens mij ook nog een cabrio 16v
maarja moet eerst mijn corrado verkopen.!! |
hij heeft inderdaad ook een cabrio 16v, hebben we gister net even gesloopt...
|
waarom hij was toch niet verrot?? of wordt tie opnieuw gespoten??
|
nee hij is in perfecte staat, alleen begint de voorste balk te scheuren op 5 plaatsen.
misschien iets teveel vermogen die bak :eek: |
onzin.. balkn kunnen heel wat hebben van een cabrio... denk eerder oud schadegevalletje
|
All times are GMT +1. The time now is 23:26. |