Golf 1 GTD 1983
Tka: Golf 1 GTD, 1983 (oldtimerverz mogelijk). Kleur zilvergrijs (L97A). Originele GTD uitvoering, motor 1.6TD (code CY). 5-bak.
Nette staat, hier en daar kleine plekjes. Oldtimerverzekering, loopt ca 1:17 bij normaal gebruik. Tikkeltje opgeschroeft, flink koppel! Golf GTI grijs/zwart interieur, nette stof. EPS volledig RVS uitlaat (van turbo tot achter). CMS 15" velgen. Recent 2 nieuwe voorschermen, nieuwe vulpijp. APK tot Feb, eventueel nieuwe APK bespreekbaar. Leuke semi-klassieker in zeldzame uitvoering, goedkoop in gebruik! Vrpr €1200 stijn_konings@planet.nl |
Heb je der ook een foto van? ik zoek nog wat leuks voor woon werk verkeer en om te hobbyen...
|
Foto komt er aan (van 't weekend even maken).
|
Foto's!!!!
|
kan ik een keer komen kijken?
|
Origineel staal eronder, met origineel pijpje en klaar :)
|
Natuurlijk, kijken kan altijd.
|
Whoa, gaaf karretje man :D en hoeveel verz. e.d. betaal je dan??
|
Heb dr een paar keer een tijdje in getuft : heerlijk veel koppel onder je rechtervoet
Elke versnelling gewoon gasgeven en vooruitkomen |
Quote:
Tof man :twisted: |
Ziet er leuk uit, lijkt mij ook wel wat, zoiets erbij voor de woon-werk km's
|
Verzekering is nu rond de 80 euro per jaar.
|
das iig NIET veel :) en wat belasting betreft?? weet je ook hoeveel dat is dan?
|
Quote:
€112,- per drie maanden, ook niks dus, ik heb een half jaar golf 1 turbo diesel gereden en dat was zeer goedkoop. Daarbij is deze ook nog eens snel! |
verdimme...kan ik ook in termijnen betaluh? :P heb tijdje terug net die Mk2 gekocht voor dikke zak poen en heb geen geld om nog meteen een type 1 gtd te betalen :S
|
All times are GMT +1. The time now is 00:00. |