Opknapbeurt pirelli
Zo had ik hem gekocht
Motorruimte inmiddels wat opgeknapt Schroefsetje geplaatst Bekleding eruit gehaald bleek erg vochtig ook nadat ie al een maand binnen stond rubbers bij de achterlampen niet goed geplaatst door vorige eigenaar en gootjes verstopt onder de kap. Radio word weer terug gebouwd naar orginele plek De pirelli is door de vorige eigenaar opnieuw gespoten maar niet overal goed behandeld blijkbaar.De spatbord randen hebben al weer opliggend roest en onder bij de lip begint alweer te roesten maar dat word verholpen. De achterbumper word door een poetsbedrijf van zn lopers verlost. Verder worden de orginele velgen netjes gespoten en ik zal vast nog wel een paar dingen vergeten die ik in de planning heb maar ik hou jullie wel op de hoogte. Oja en ik zoek nog een rode strip voor op de grill bovenzijde |
Goed werk, maar de bumpers niet liever weer geheel in kleur?
Kan je niet helpen aan dat lijstje, wel aan een complete originele grille met mistlampen. |
Nee bumpers voorlopig niet geheel in kleur laat het eerst zo misschien later.
En ik heb wel belang bij je grill je hebt pm. |
He Erwin,
Ziet er goed uit. Waar heb je die onderdelen zo mooi laten stralen / coaten ?? ;) ;) Succes met het opbouwen verder. Ik kom t.z.t. wel even weer een keertje kijken in de loods !! Groeten, LRR |
@LRR kom gerust langs in de loods ben er in elk geval elke zaterdag als je geluk hebt staat de koffie klaar ;)
Zo gister ff een orginele pirelli grill gehaald bij Rinus66 dank u zal morgen de boel ff monteren en fotootje maken. Dan kan de andere grill er helemaal uit en opgeknapt worden kan ik af en toe ff wissellen van grill :D |
Vandaag de nieuwe grill er op gezet en de bumper en de voorspoiler zoals te zien op de fotos.Verder nog uitlaat onderweg gehaald komt waarschijnlijk eerst orginele onder zonder dempers en tzt komt er een complete supersprint onder van spruitstuk naar achter maar eerst maar ff voor sparen :D |
Met die dubbele koplampen is het weer echt Pirelli!
|
Kiekaan! Dat liekt dr al weer op ;)
Succes ermee verder |
Dankje sponzke gaat helemaal goed komen.
Vandaag een orginele achterdemper gekocht voor een prikkie beter als die dikke pijp die er onder zat dit eerst als noodoplossing tot de supersprint centjes bij elkaar zijn :D |
Haha, achterdemper had je vorige week ook mee kunnen nemen. Ziet er goed uit Erwin, als alles meezit kunnen we ze komend weekend naast elkaar zetten.
|
Ziet er goed uit !
|
Vandaag ff aan het shoppen geweest orgineel achterdempertje 100 km gebruikt gekocht.Daarna nog ff mn 15inch 6j et36 pirelli velgen opgehaald alhoewel achterop de velg staat ronal.Velgen moeten nog opgeknapt worden en in eentje zit een klein knikje lijkt erger dan het is ben er in elk geval blij mee ze worden waarschijnlijk gepolijst :D
De velgen De velg met knik De nieuwe uitlaat |
1 knikje valt nog mee, als ze onder een Manta vandaan komen. :D
|
Netjes gaat goedkomen dit en mooi rood is niet lelijk!
|
mooi :)
|
Nice, en die velg is wel te repareren!
Die van mij zat ook zo'n knik in en die is perfect hersteld! |
Ja weet ook niet hoe het kan dat er zon knik in komt maar op de foto lijkt het ook erger dan het er echt uit ziet komt wel goed.
|
hoe heb jij dat vochtprobleem bij de achterlichten opgelost want dat is bij de mijne hopeloos
|
Quote:
Bij mij waren de rubbers verkeert geplaats ze waren als het ware verwrongen ik heb ze nu op de goeie manier geplaatst.Vaak worden de rubbers platter waardoor het gaat lekken het beste is om nieuwe te plaatsen maar die worden niet meer gemaakt misschien bij een sloper goeie tweedehandse halen. |
Even weer een kleine update zaterdag nog een setje pirelli's in 15inch 6j gekocht nu word 1 setje gepolijst en ander setje word of verkocht of gespoten en gebruikt voor de winter.De 14 inch komen eerst als wintervelg onder de corrado.
Na lang wiggen en wegen toch de bumpers weg gebracht om ze geheel rood te laten spuiten lijkt toch net ff beter:D |
All times are GMT +1. The time now is 21:56. |