![]() |
Golf 1 MX 1980
Omdat er simpelweg maar geen tijd is, doe ik hem weg. Mijn Inari-zilveren (je mag ook lichtgroen-metallic zeggen) Golf 1 MX uit 1980. Deze auto heb ik destijds van de tweede eigenaar gekocht. Plan was een full resto, maar mijn bus gaat toch voor, wat tijd én geld betreft.
Scherm linksachter is er al ingelast, en de deuren zijn vervangen door twee zeer goede exemplaren (zwart van kleur, dat dan weer wel). De voor en achterbumper ben ik kwijtgeraakt. In een dolle bui heb ik er koplampen met kruis en een grill zonder embleem ingezet (sorry). De auto is echt zeer goed en hard, rondom zit er nog wel een aantal kleine roestplekken (bv aan achterklep en linker voorscherm, achterpantser met kleine achterlichten is roestvrij. Ook heeft deze Golf geen schade aan de dorpels door ondeskundig gebruik van de krik, zoals bij zoveel andere Golfjes 1 wel het geval is. kwaliteit van foto's van onderzijde niet al te best, maar ik ben niet meer de lenigste... Een toverprinses is het niet, maar wel een goede auto, APK tot September 2007, vráágprijs 750 Euri, bij interesse gaarne PM met 06-nummer. Groeten, Scumbag |
hallo,
ik zag je golf te koop staan en had er nog een vraagje over. hoe is ie motorisch? en heeft ie nog apk? en waar kom je vandaan? grt Hugo |
was als pbtje bedoelt.... :iamwithst
|
mag je zo zonder bumpers rondrijden??? enne... die lampen ruilen voor originele golf 1 MX 1980 lampen??? :D
|
Is dit een 1100cc'tje?
|
Quote:
Motorisch zeer goed, Hugo. APK tot 24 september 2007, stond ook al in het originele bericht. O ja, ik woon in Den Haag, daar staat de auto ook. Groet, Richard |
Quote:
Ja, je mag zo zonder bumpers rijden. Die lampen zijn niet zo duur hoor, ArjenE, kosten een paar tientjes, in elk geval minder dan nieuwe originele. |
Quote:
Yep, 1100 cc, dat hebben alle MX'jes, bij mij weten ( ik dacht ook dat ze allemaal inarizilver waren, maar op het Forum zag ik ook al een rode langskomen...) |
Quote:
passen die van de golf 2 ook dan heb ik wel een setje voor je arjen sorry voor het offtopic :( :chair: |
Quote:
Mijn MX is diamant-silber volgens het stickertje :rolleyes: enne mark, of de lampen van een mk2 ook passen weet ik ook niet? :) |
Verkocht Richard!
|
Quote:
Dat horen we graag even van Scumbag zelf ;) |
Quote:
Nou goed dan, verkocht Jasper. Wanneer haal je hem op? |
Slotje, of kan ik nog een optie?
|
Quote:
Doe maar slotje, dank je! |
All times are GMT +1. The time now is 15:13. |