bruin/beige interieur delen golf 2
Kben op zoek naar een paar delen van een bruin interieur voor mijn type 2........
Kmis het linker en rechterdeurpaneel en het onderste gedeelte van me dashboard.....Dus de stukken onder me stuurkolom,dashboardkastje en het concule waar me schakelpook in zit...... Dashboard heeft de vorige eigenaar gedeeltelijk veranderd met zwarte delen en de panelen heeft hij verzaagd Wie kan me helpen me auto weer origeneel en compleet temaken????????????????? Khoor het wel....... alvast bedankt |
Ik weet niet maar volgens mij zijn de onderste delen en kap om de
schakelpook van MK2 altijd zwart. bij die van mij tenminste wel en die was nog volledig origineel en onverkloot. |
Quote:
Nee hoor.................Bij me andere type 2 had ik ook alles bruin!!! |
Hmm, dat onderste deel is bij mij ook zwart... en onverknoeide auto ook
|
jep van mij is precies het zelfde als die van split,
ik heb het bij golf 2 eerlijk gezegt nog nooit zo gezien.. |
Als je nou een compleet interieur ofzo koopt... hou ik me ZEER STERK aanbevolen voor een bestuurderstoel!
|
Ik heb een GL uitvoering met volledig bruin velours interieur, ALLES bruin in mijn
interieur, van boekjes la tot middenconsole tot achterbank tot hoedenplanksteunen. |
OK dan dat heb ik nog echt noot gezien!!
ik heb wel de a b en c stijlen en zo maar onder dash en middenconsole echt nog nooit gezien! |
Is dat de oude Golf van Wille soms?
|
golf is naar mijn idee nog nooit in het bezit van iemand op welk forum dan ook geweest.
ik heb m van een oude man gekocht, eigenaar van een benzinepomp in Berkel-Enschot (bij Tilburg) |
Dan ben ik abuis, ken nog zo'n Golfje namelijk, ook automaat.
|
Quote:
mijn interieur gaat niet weg, maar ik zal mn ogen open houden.. |
als je nou een heeeel goed bod doet op mijn complete interieur met
inruil van een compleet zwart interieur wil ik er nog wel over denken :D |
Zou gaaf zijn, deze grijze stoel is ook geen potje!
Ben best bereid een nette prijs te betalen voor een stoel in zeer goede staat |
oei ik heb nog 4 deur panelen liggen maar karton was helemaal verpulverd...
enkel de stof is nog redelijk.... Ik zal ze straks meteen uit de kar halen, gingen eigenlijk van de week naar de stort :eek: althans..... Als je er iets aan hebt... :) |
ik weet nog een auto te staan waar alles in zit qua bruin interieur in egt super staat ik heb alleen de stoelen en bank er uit gehaald,
nadeel is dat ie in lelystad staat op de sloop maar als ik je ergens mee kan helpen krijg ik wel een pm ;) |
Ik kan nog een bruin vakje krijgen voor onder je dash, aan passagierskant, maar dat zal niet goedkoop worden.
Het is uiteraard wel bruin. |
Quote:
Mocht hij er niks aan hebben wil ik ze wel van je overnemen. Voor welke uitvoering is het? 3 of 5 deurs? Wat wil je er voor hebben dan? |
:redface: :redface: :redface:
was voor een 3 deurs, 9 dagen terug uit de kar gehaald, 7 dagen gewacht op een reactie en eergisteren tsja hoe zal ik het brengen..... Ze liggen nu in een container bij de sloop :eek: Maatje van me heeft dach ik nog een beige achterbank en passagiers stoel liggen, verzacht dat misschien mijn achteraf domme actie :tongue: |
|
All times are GMT +1. The time now is 12:35. |