Mijn daily passat
|
Erg mooi ding, die lip is niet standaard he, of wel?
Wat voor blok ligt d'r in? VR6? |
Hoeveel cm is je auto nu verlaagd ongeveer? En blijf je met zo'n lange wielbasis niet op elke drempel hangen?
|
:thumbup: staat goed zo laag bij de grond, hoeveel is hij nu verlaagd?
|
Een mooie rode passat, lak is ook niet verweerd.
kortom een strak ding is het. Van welk bouwjaar is hij, begin jaren 90 geloof ik ... |
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming PASSAT GL VARIANT 53KW K6 Kleur(en) Rood Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1595 cm3 Vermogen 53 KW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t. Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Niet geregistreerd Massa leeg voertuig 1.149 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 1.640 kg Massa rijklaar 0 kg BPM € 3211 Datum eerste afgifte Nederland 11-10-1995 Datum eerste toelating 18-01-1989 Datum aanvang tenaamstelling 15-05-2006 Vervaldatum APK 26-10-2007 Wacht op keuren Nee Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 550 kg - geremd 1.000 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Alleen voor brom- en snorfietsen: Maximale constructiesnelheid N.v.t. Vermogen N.v.t. Geen vr6 breadfan83 ,maar ik vind m wel erg stoer zo met die rode kleur en zo laag :rock: O ja de voorspoilerlip is standaard. ;) |
Quote:
mee eens! |
Al een hele verbetering met de eerste foto, en rood is altijd goed :D
|
Leuke daily, ook mooi laag
|
andere velgen:
|
wat een knakenbak Sebas, zou er nooit meer als 50 euro voor hebben betaald;)
|
Heb ik ook niet ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 23:07. |