Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hey kids : lees dit ff aub (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25463)

Gert 19-10-2006 18:58

Hey kids : lees dit ff aub

Ik ben geen Rene fanboy maar kan dat oetlullige Lemming gepiemel over dat majestueuze laswerk nu eindelijk een keer achterwege blijven ?

Begrijpelijk : de blaadjes pleuren weer van de bomen dus onrust tiert welig maar doe wat leuks met de stofzuiger of koop een bouwdoos en vier daar je botten op lust.. ;)

Ik sta niet meer op zijn MSN lijst en kan er gewoon mee leven dus doe je best en ga ff met zijn allen knuffelen .. leuker voor iedereen :D

Bedankt namens een hoop andere forummers !!

RubenD 19-10-2006 19:04

Kijk das netjes!

Jurgen Santana 19-10-2006 19:08

Quote:
Originally Posted by RubenD
Kijk das netjes!

:rolleyes:

Zeend 19-10-2006 19:18

Waar gaat dit over?

Jens

breadfan83 19-10-2006 19:20

Quote:
Originally Posted by Zeend
Waar gaat dit over?

Jens

Ik was al bang dat ik weer eens de enige was die naast de pot stond te pissen, maar d'r zijn dus meer die er de ballen van snappen...

RubenD 19-10-2006 19:22

Over dat Rene gedoe. Wie het moet weten begrijpt het wel.

DeNB3rt 19-10-2006 23:05

:hug: rené

Larsv5 20-10-2006 08:41

?

Big_Mac_Mark 20-10-2006 09:40

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Ik was al bang dat ik weer eens de enige was die naast de pot stond te pissen, maar d'r zijn dus meer die er de ballen van snappen...

Ik he het ook maar half-half meegekregen...Snap er geen knaak meer van, weet alleen dat René iets heeft gelast en dat dat niet goed was gegaan ofzo :confused: :confused:

vwleusden 20-10-2006 10:02

waar gaat dit over ? koekje erbij ?

Pedaalemmer 20-10-2006 10:30

Rene had zijn golf laten lassen maar kon niet echt een budget vrijmaken welke nodig was voor de (insommige ogen) juiste aanpak.

Dus rene heeft voor de snelle pimp my ride manier gekozen en zijn laswerk uitbesteed aan iemand die dit gedaan heeft welke net goed is als wat ervoor betaald is (logisch)

Rene post foto`s op het forum van de croma en er word een satiere van reacties en opmerkingen gemaakt. welke resulteerde in een rene die een tijdelijk post stop inlaste.

rene is inmiddels weer redelijk actief maar nog steeds zijn er mensen die graag in threads die rene aanmaakt nog wat leuke opmerkingen maken welke natuurlijk slaan op de blueband auto.

Dit zijn een hoop mensen in het verkeerde keelgat geschoten omdat het een keer afgelopen moet zijn...de koek is op.

dat is wat ik ervan heb meegekregen...mijn mening uitgesloten

RubenD 20-10-2006 10:59

Duidelijke uitleg Henk!

classic-edition 20-10-2006 17:43

Ik heb t hele verhaal ook niet meegekregen maar de strekking lijkt me duidelijk.
Dus doe wat Gert vraagt.Stop met elkaar af te zeiken en laat ieder in zijn of haar waarde !

Mag wat mij beterfd ook gelijk een slotje op.
Is wel duidelijk lijkt me !

groet,

61 RagTop 20-10-2006 20:39

Heb het niet gevolgd de laswerk soap maar
inderdaad betreft afzeiken, daar is een ander forum voor..... :D

:goodpost:

rallye16vt 20-10-2006 21:30

Daar moest je toch voor naar viva.nl :chair:
Maar inderdaad dat doorzeiken is niks :confused:

Edward 20-10-2006 21:53

zoals ik al eerder gehoord heb...gaat dit de kant op van het vw forum?
Laat de ander toch lekker gaan....JEZUS...dat gezeik op elkaar.

Der Typ Siebzehn 21-10-2006 12:49

Quote:
Originally Posted by Edward
Laat de ander toch lekker gaan....JEZUS...dat gezeik op elkaar.

mee eens, hier is zo af en toe een misselijk sfeertje, iemand op een correcte manier iets zeggen of corrigeren is er soms gewoon niet bij.

breadfan83 21-10-2006 15:58

Quote:
Originally Posted by Gert
koop een bouwdoos en vier daar je botten op lust.. ;)

Wat gert probeert te zeggen is: koop een bouwdoos en vier daar je lust op bot. :tongue:

En idd zeiken op anderen is onnodig. :D

DJW 21-10-2006 17:05

ik dacht dat daar het vwforum voor was voor dit soort ongein....

stufenheckfahrer 21-10-2006 18:00

Ik heb die soap niet meegekregen, en dus het zal wel.
Wart het afzeiken betreft: hier kan ik het mee eens zijn, dat hoeft, moet niet en mág niet. Ik erger mezelf ook ongans aan het gezeik tegen Rico over het verlagen van zijn bus. Als die gozer dat niet wil dan hoeft Ã*e het ook niet!
Ik vind het not done om mensen zo het forum af te pesten.

Greetz Ron

All times are GMT +1. The time now is 21:26.