Golf I GTI | 1800 16V KR | leder | digifiz
Even kort voorstellen... Ben 'ruby' en kom uit Overijssel.
Ik heb een Golf I GTI te koop en nu werdt me door iemand gezegd dat op dit forum waarschijnlijk wel mensen zaten die interesse hadden in de auto. Vandaar dat ik hem dus ook even hier te koop zet! --- Gekopieerd vanuit MP.NL :D - - - Merk: Volkswagen Model: Golf GTI Bouwjaar: 1980 Carrosserie: Coach 2-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 832 kg Kleur: Safrane - Mica Vermogen: 102.2 kW Cylinderinhoud: 1800cc 16V Hierbij biedt ik te koop aan mijn Golf 1 GTI... Even wat gegevens van de auto: Speciale kleur: Safrane - mica (van volvo C-70) Cleaned: Deurklinken en sloten netjes gecleaned, Kofferdeksel compleet clean! * specs * 1800 16V 139 PK KR blok uit Golf II GTI 14" 8J velgen met 195*45*R14 De banden zijn nog erg goed. Voor nieuwe banden. Achter geen nieuwe banden maar nog zeer goed! (circa 80%) Groep A uitlaat met ovale einddemper Achteras van een sirocco 16v met schijven (dus de auto heeft zowel voor als achter schijfremmen!) Stuurbekrachtiging! * exterieur * / * interieur * Embleemloze grille met kruiskoplampen Bonrath enkele ruitenwisser Auto rondom zwart geblindeerd (behalve voorruit) Motorruimte ook compleet meegespoten Digitaal Dashboard uit Golf II (DIGIFIZ) Leren Corrado interieur (mooi en zeer nette staat) Donkere achterlichten (lang) van Hella Dino sportstuur (28 duim) Elektrische ramen ----- In 2005 is door de vorige eigenaar de auto helemaal vanaf kale carosserie opnieuw opgebouwd! (foto's aanwezig). Daarbij zijn onder andere verschillende lagers en rubbers van de ophanging vervangen. Ook zit er een vrij nieuwe accu in van 60 Ampére. Ook heeft de auto onlangs nieuwe distributieriem, nieuwe spanrollen, nieuwe waterpomp en nieuwe thermostaat. APK tot Oktober 2007 Belastingvrij... * nog wat punten * - de auto is op zich goed. (geen laswerk etc nodig). Maar zeer geschikt voor de sleutelaar die een goede basis Golf I wil om te beginnen. Er zijn zowel wat technische als vooral interieur dingen die afgewerkt moeten worden! - Ik dacht dat dit de auto voor mij was, maar het is toch niet helemaal wat ik zoek dus vandaar de verkoop. Niet om het slechte blok of dat je van de roest door de bodem zakt of wat sommigen zouden durven denken... :rolleyes:. - aan de prijs dus ook te zien dat het niet gaat om een topstaat Golf I maar gewoon een goede basis om verder mee te sleutelen. Nog wat puntjes die mij meteen zijn opgevallen: - sensor km-teller is onlangs kapot gegaan. Deze zal vervangen moeten worden - Hier en daar een dukje / putje (stuk of 3 dacht ik) - Het interieur heeft nog wel werk nodig. Dit zijn geen 'ernstige' dingen, maar gewoon om het geheel 'af' te maken. Voor vragen, informatie of anders... gewoon pm'en of: e-mail me even VASTE PRIJS: €3350,- Even wat foto's: |
Mooie Car ;)
Waardige vraagprijs.... Zullen vast wel geintreseerden zijn hier :) Suc6 met verkoop. |
dank je...
|
Hij staat neem ik aan ook al op vwforum.nl? Daar zullen misschien nog wel meer liefhebbers zijn dan hier, gezien het aantal "originele staat liefhebbers" hier.
|
Nee... Zal ik hem ook nog even op zetten dan.... :cool:
thnQ voor de tip! :) |
Prijs naar €3350 VASTE PRIJS
|
bak sensor digifiz kan je zo bij de fiat dealer halen
|
Even voor de geïnterseerden: Staat hij ook op kenteken als 16V?
|
Quote:
Het is origineel al een (1.6)GTI en zo staat de auto ook op kenteken... |
aantal kleppen staat nooit op kenteken.
|
Auto is onder voorbehoud verkocht
|
All times are GMT +1. The time now is 14:44. |