Jaaaaaah hoor! Pfffff.....
http://www.marktplaats.nl/index.php... %3D1%26fta%3D
Oh oh oh... 200 pk, 12 pk winst door z'n luchtfilter.... :lmao: :screwy: |
:gay: :chair: :shake: :screwy: :ass: :green: :tard:
(Om maar een keer geen woorden te gebruiken voor zo'n schijtadvertentie) |
wat een iq loze flutadvertentie....
psssssss psssssssssss |
Volkswagen Golf 2.0 Gti Mk3/lumma Duurste Uitvoering Geen 2 in Nl
Carrosserie: Coupe 3deurs auto super mooi bakkkkkkkkkkkkk Tellerstand: 153.000 km Brandstof: Benzine Bouwjaar: 1993 Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Grijs metallic Met volkswagen logo die 4kleuren wordt (paars groen grijs blauw) hij staat super strak op de moterkap GEEN 2 IN NEDERLAND / Grilll strak gemaakt VOOR HET ALLE DUIDELIJK HEID MOTER KaN GETUNT WORDEN TOT 450PK Super STERKE MOTER MET STERKE ONDERSTELLE HIJ ZIET NU op 200pk ZONDER TURBO EN COMPRESSOR OF G LADER snelle nokkenassen Racelucht filter http://www.vw-club.nl/index.php?pag...5c46044545d09cd IK BEN EEN VENT VAN GTI IK HEB HEM ALTIJD GOED ONDERHOUDE AUTO ZIET ER SUPER STRAK ERUIT Kom hem Kijken Dan zal hij Wel Veel Zeggen OVerzijn UIterlijk En Inerlijk DEZE AUTO WORDT VERKOCHT WEGENS Dat ik Een ANDERE GTI heb Golf IV V5 GTI topsnelhijd is 230km Standaart moter is 85kw 115ps/pk Met Snelle Nokkenassen 149kw 200pk 12PK Racelucht filter MET ADAPTER net Als Turboo Lekker Geluid .Zuigt Hem zo Lekker NET ALS TURBO HOOR JE pssssssss Pssssss De teller plaat Verandert er ziet een Vr6 Teller klok Erin van topsnelhijd 240k >>>>>>>Let OP Benzine Gebruik IS 1op 14.5<<<<<<<<<<<< Zeer nette, goed rijdende auto. Functioneert technisch uitstekend. Motor 100% goed. Geen roest, of deukjes. Auto moet echt gezien worden, want ziet er volkomen perfect onderhouden uit. Allerlei keuringen of testen op de auto zijn toegestaan. Auto is altijd goed onderhouden aub geendroom biedingen OP mobiel ben ik 24 uur bereikbaar tel -0628588569 tel -0628262678 2de nummer Opties en accessoires: 2e eigenaar 5-versnellingen ABS Achterbank inklapbaar Achterbank neerklapbaar 3 achterRamen Geblindeert Super Mooi en Strakkkkkk (Zie je Op de foto) Achterruitverwarming Achterruitwisser Airbags Voor Dubbel Airbag passagier Alarm GT Voorbumper Van Mk3 Achter Bumper Van lumma waarde van 800 euro Orginaile lumma Alarm met afstandsbediening + automatische Dak sluiting Stoerrrrrrrrrrrr Alarmsysteem klasse III XENON MET ANGEL EYES Neon onder de auto rondom met 12 verschillende kleuren / aan en uit knop in de auto snellere nokassen / en raceluchtfilter / motorische 100% Boardcomputer Buitentemperatuur meter Bumpers en spiegels in carrosseriekleur Centrale vergrendeling Dealer + RDW onderhouden Electrisch Verwarmd Spiegels Elektrische Dak ( automatische sluiting via ALARM systeem OOK MOGELIJK ) ESP Voor de glad hijd Regelt hij automatische ( Zelf LAten maken Bij de dealer ) KOUD blijft Buiten Warm Blijft Binnen Warmt werend Glas) Handgeschakeld Hoofdsteunen achter In hoogte verstelbaar stuur In hoogte verstelbare stoel(en) 16 inch porsche Cuppp velgen Mistlampen GOlf Gti Nieuwstaat nergens te vinden zo een mooi gti Radio/CD-speler/ mp3 Ruitewisser achter Spiegels verwarmd Sportinterieur Startonderbreker Stuurbekrachtiging Stuur in hoogte verstelbaar Warmtewerend glas Buiten Temperatuur Meter - olie meter - Nog veel meer opties Zeer mooie en technisch goed onderhouden automobiel Zeer netjes Race lucht filter - schroefset van konii waneer en waarje wilt kan je de auto verhogen verlagen - schokbrekers achter snellere nokassen - XEnon met angel eyes SUPER MOOI 16 inch porsche cup velgen Nieuw vervangen 20 september 2006 Nieuwe Versnellingsbak --- Nieuwe koppelings plaaat --- Nieuwe koppelings kabel Nieuwe Rondom Remblokken ---- DIT IS GEEEEEEN IMITATIE ??? alles Orginail door de volkswagen dealer Gemaakt www.pouw.nl 100% GTI 100% Wie er Veel voor bied krijgt hem Geen roest geen deuken Verder nog vragen niet mailen maar bellen AUB 06 ik ben zekker nog veel dingen vergeten Bel snel 0628588569 Als Deze Nummer uit staat belde onderstaande andere nummer AUB Geen TEST RIJDERS WAT DAN OOK Sireuse mensen kunnen Auto testen Verder niemand Bel snel 06 |
Wat een Corky!
|
Hahaha hij heeft er ook ESP op laten bouwen bij de dealer moehahahaahahahah wat een dromer!!
Ik ga m eens mailen! |
Quote:
Ik zal zo eerlijk zijn om te melden dat ik deze link weer op VW-Forum heb gevonden, en daar is de hele meute ook al bezig deze gast dood te gooien met mailtjes. :D |
Wie er veel voor bied krijgt hem! Dus als je 10000 euro bied, KRIJG je hem... Sjonge jonge, wat een verstand...
|
Ik wil hem niet eens hebben. :D :D
Rene (tiefleger) |
Ik begrijp zulke mensen niet zon advertentie heeft toch geen enkele zin.
|
Whehe, sommige mensen :D
|
ohw mijn god die moet je gewoon bellen en dat gesprek opnemen, kun je volgens mij wel een leuke grap mee uithalen...
en hoe hoort zich dat dan aan met die luchtfilter? gast: psshshhttt pshhhhssstt je zegt zelf je bent een gti man, wat bedoel je daarmee??? gast: blablablabla :chair: |
Whaha, wat een advertentie zeg!
|
"GEEN 2 IN NEDERLAND" ik gok dat er wel een paar meer 2.0 gtitjes zijn in Nederland die ook "Stoerrrrrrrrrrrr Strakkkkkk bakkkkkkkkkkkkk" zijn
Dikke Porsche 16"cup velgen ook ;) |
Quote:
ook leuk om t zo uit te spreken, :"wat bedoel je met bak,k,k,k,k,k,k,k"? dus elke k apart te noemen en doen alsof je neus bloed.... |
Zo'n verhaal voor zo'n wrak! Heerlijk om te lezen, this sure beats watching the telly! :D
|
als ik deze tekst in mijn hoofd oplees zie ik ali b voor me
|
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...3D%3D&df=1&fta=
ik heb z'n broer.. whire wheels 1100 euro per stuk ex banden.. |
Super toch zulke advertentie's.
Ga hem ook mailen. hehehe |
strakke humor hahaha
|
All times are GMT +1. The time now is 03:55. |