77er 5 deurs diesel
Hi,
Erg onverwachts, op woensdagnacht een advertentie gezien van een 78er diesel 5 deurs, blijkbaar op 8km van men huis!! direct gemailed en sms gezonden. Dag erna afspraak gemaakt gaan zien , wat afgeschrikt door de hoop roest, maar een goede basis. Vrijdag terug afgesproken en hem rijdend! verplaatst naar men stalling, want dit zal men volgende restauratieproject zijn voor komende zomer :cool: Tis beetje zonde ermee rond te rijden en de al (erg) rotte achterwielkasten nog meer te doen wegrotten. Wat een 78er was, bleek een 77er te zijn, dus nog fijner ;) Staat al stil van 89 met een gokje van 240 000km op de teller. Wat ik gezien heb: Moter starte direct, moterruimte ziet er goed uit, reservewielbak roestloos, binnen kasten zijn goed,achterste kkasten weggerot.Dorpels, op rechtsvoor na goed,rechterrem zit vast, buiten bumpers& voorspatborden wss niet orgineel, hier en daar jammer genoeg wat deukjes. Zullen wss nog paar fijne verassingen te vinden zijn deze zomer :redface: Meer foto's komen zo! 23april,huidige toestand: |
Vanaf de eerste seconde dat ik hem zag werd ik er verliefd op! :redface:
Supersuper knoddiebabygolf! Kweet zeker dat we er iets heel erg moois van kunnen maken! :) :) :) |
foto's!
|
Miamiblau :cool:
|
1 min te vroeg :D
Last edited by Fraukje : 02-10-2006 at 18:42. |
heb stiekem even je foto's bekeken...hoop werk zo te zien om m weer strak te krijgen, maar wel mooie basis ;)
|
:wuv: :rock:
|
hoewel er dus nog werk aanzit, gefeliciteerd ermee, een`77er is altijd de moeite waard, maak er maar weer iets mooi´s van, succes!
|
mooi man! wielkastjes fixen en bijspuiten en gaan ;)
|
Een hoop werk maar word vast wel wat moois succes
|
Quote:
dikke l*l, 3 bier volledige restaureren die hap ;) |
gaaf man! benieuwd wat je er van gaat maken:D
|
bedankt allen,
Quote:
ik ook! :tongue: |
Hey kerel,
Heel veel succes ermee en maak er wat moois van. Ziet er uit als een leuk projectje ;) |
Wow.. Miami Blauw: Das echt een lekker kleurtje (als ie strak, hard en glanzend is).
77'er met plastik bumpers? Horen daar geen.... |
Vet ding hoor! Ga dit volgen :)
|
Quote:
klopt, indertijd plastieken op gedaan (is van eerste eigenaar) om hem op de nieuwere types te laten lijken :rolleyes: Komt weer orgineel hoor :) |
Quote:
Zoiets als een ovaal verbouwen naar een groot achterraam :tongue: Alleen stukken makkelijker te herstellen :D |
Ja precies, en je mag blij zijn dat hij de achterlichten niet op het nieuwere type wou laten lijken ;) Maar veel succes er mee, ziet er lachen uit! 5 deurs dieseltjes zie je volgens mij nie zo veel ofwel.
|
Leuk ding! succes met de resto..ik ken het gezeik met rotte wielkasten :( veel succes!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:42. |