14" Pirelli set
nette set Pirelli velgen, 14" met nieuwe banden. Velgen zijn gepolijst geweest en hebben een opfrisbeurt nodig. Er zitten geen kapjes bij maar wel goed passende VW emblemen
Banden zijn Bridgestone Potenza 185-55-14 die hooguit 2000 kilometer hebben gereden, dat is ook te zien aan het profiel. Velgen zijn absoluut recht en onbeschadigd! vraagprijs 400 euro de 2 niet gefotografeerde velgen zijn identiek, geen truc om beschadigde velgen niet te tonen |
up voor de velgen, daar moet toch iemand voor zijn??
|
Misschien dat iemand anders hier weet of deze velgen op een Jetta II passen?
Mijn huidige velgen lopen namelijk tegen de veerpoot/schroefset aan, en die hebben et 43. Met de originele veerpoot had ik daar geen last van. Grtz, Edwin |
die pirelli's moeten er onder passen en anders doen spoorverbreders wonderen ;) !!
gr. Martijn |
Quote:
zoals op de foto ook te zien is hebben deze velgen ET 38, met de breedte van de velg en de band erbij kan ik me niet voorstellen dat dit een probleem veroorzaakt. Bel me anders gewoon even Edwin, nummer heb ik je via PM gestuurd, wie weet rij jij nog voor het weekend met mooi P'tjes door het land ;) Huibert |
Quote:
Edwin komt morgen kijken en als alles goed is kopen... |
***verkocht***
verkocht aan Edwin, mag een slotje op.
en Edwin: :postpics: |
All times are GMT +1. The time now is 23:44. |