Spatborden uitkloppen
Hallo,
Morgen ga ik mijn polo coupe verlagen. Het is de bedoeling dat de auto 80mm omlaag gaat, onder de auto zitten velgen van 8j breed deze steken dus iets uit de wielkasten. Nu ben ik bang dat het net niet gaat lukken, dus moet ik waarschijnlijk mijn spatborden uitkloppen. Hoe gaat dit in zijn werk Groetjes Vw Haaksbergen |
Je hebt er apparaten voor, die zet je op je naaf. En daarmee rol je je binnenste wielkasten uit.
Als je je buitenste wielkasten wil verbreden dan kom je aan het lassen. |
Oke dankje voor de info... ben vandaag bij autogarage geweest waar ik morgen mij auto ga verlagen, wij slijpen daar gewoon een rand in de wielkast en dan kloppen wij hem uit. Zien wel hoe het word, kan niet veel mis gaan dus. als ik morgen tijd heb post ik een paar foto's op mijn andere trhead...
|
En, verlagen gelukt?
|
Quote:
Ja verlagen is gelukt, ik was eerst bang dat het niet kon i.v.m met mijn breede banden, het is toch gelukt zonder uitkloppen. Echt mooi, helaas heb ik nog geen kans gehad om foto's te maken omdat mijn ouders het fototoestel mee hadden na kreta :( ....... achter hangt ie echter wel iets te laag, af en toe raken de wielkasten het wiel :mad: Maar hij gaat morgen de brug op om te kijken wat wij eraan kunnen doen :) ... jullie horen nog :D :tongue: |
D'r staat op MP nog zo'n apparaat om je kasten uit te rollen, kostte iets van 250 euro, en zag er nog helemaal nieuw uit.
|
Ben wel benieuwd naar de foto's ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 22:36. |