ombouwvraag
Vandaag zittend in de zon :D dacht ik ineens :confused:
Wat gebeurt er als ik onder de Jetta een syncro achteras hang..............de voorste aandrijving eraf haal................cardan eronder..................en dan een syncro bak eronder met de voorste aandrijving eraf? Dus een pure achterwiel aandrijver er van maak. Is het rijdbaar of moet er een andere bak onder ivm geen aandrijfassen voor? oh ja en moet ik bodem eruit slijpen voor cardan tunnel? Oh ja dit geheel wordt gekoppeld dan aan een 1.8 8v GTI uit een golf III :D |
Dat heb ik mij ook wel eens afgevraagd. Volgens mij gaat dat niet werken. Wel heb ik eens een Golf Mk2 gezien (filmpje op inet) die had het blok een de aandrijflijn van een BMW E30. Dat was dus wel een echte achterwielaandrijver.
Denk dat het niet goed gaat. Tenzij de bak losgehaald word of andere koppeling. |
je moet zoiezo de tunnel idd verhogen en de kofferbak moet je ook verhogen dus dat zal veel werk gaan kosten denk, maar wel grappig. en met een syncro bak zou het volgens mij wel kunnen.
http://www.esvj.be/websites/mk2_gol...golf_jetta.html hier een site waar alles qwa aanrdijving staat over een syncro. veel suc6 en plezier |
oh btw je moet waarschijnlijk ook een andere benzine tank hebben, iig bij een golf ie namelijk 5 liter kleiner een anders van bouw.
|
Volgens mij zal je dan ook nog wat aan de uitlaat moeten aanpassen.
|
Uitlaat is vandaag al veranderd...........kzal zo even piccie posten in jetta pacific topic :D
Tank is niet zo'n probleem--> racetank van 30 liter in kofferbak zetten. Achteras van een syncro zal ook niet zoveel werk zijn :rolleyes: Bodem eruit en nieuwe tunnel maken ...............valt nog mee :cool: Maar wat voor bak zou je kunnen gebruiken? :confused: |
Jetta's 2 zijn er ook geleverd in de Synchro uitvoering.
Niet dat ik er ooit eentje heb gezien.. :) |
Even oud topic uit het stof trekken.
Met een ouwe autocrossmaat weer wat gediscuzeurd over auto's veranderen. Blok uit de Vento in de Golf GL van de missus ;) lepelen, webers erop, iets lager en betje sleeper stijl. Bodem uit de Vento en aandrijflijn van 325i erin. Dat aansluiten, afwerken is niet zo'n probleem, andere tank eronder en uitlaat is bijzaak. Aber jetzt; wat gebeurd er bij een apk? Zal een keurmeester de auto afkeuren op deze verbouwing. Of is het beter de auto om te bouwen naar syncro? Your comments please :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 18:25. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.