MK4 interieur in jetta II
Past zoiets zonder veel aanpassingen?
|
Er rijd er eentje rond in Belgiƫ, maar je zult wel eea aanmoeten passen. Hier de link naar de Jetta http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9161
|
foto's doen het niet, maar de voorstoelen is dat overschroeven of niet? of kan je dan beter een golf 3 interieur nemen?
Het gaat mij voornamelijk om de voorstoelen.., |
Die passen niet, word lassen aan het onderstel om die passend te krijgen. Geld voor Golf 3 stoelen ook trouwens!!
|
De rails van de voorste stoelen moeten 5,5cm dichter bijeen gezet worden (slijpen en trug lassen dus), de wieletjes aan de G4 stoelen moeten op maat geveild zodat ze in de geleiders van de Jetta passen, en het ophangpunt vooraan voor de zetels te verschuiven moet helemaal worden aangepast, is niet super veel werk maar je moet weten waarmee je bezig bent ... Achterbank is een makkie daarentegen ...
|
hrmz ok ik kan zelf niet lassen dus dat wordt al een probleem.
Maar ik ben op zoek naar 2 voorstoelen die wat beter zitten en ook wat meer steun geven........Waar ik niet te veel hoef aan te passen.....iemand nog ideetjes? Groetjes Ferry |
Recaro`s
|
corrado stoelen! plug en play, lekker sportief, zitten erg laag en geven erg veel steun!
|
corrado stoelen zitten idd super en met 10 minuutjes overgezet !!
gr. Martijn |
setje gti stoelen zitten ook goed hoor ,maar corrado stoelen of recaro's zitten ook super!
|
hrmz ok want ik kon namelijk voor weinig 2 golf 4 stoeltjes verkrijgen....toch is kijken of ik 2 corrado stoeltjes dan voor weinig op de kop kan tikken.....
|
Zit je met corrado stoelen lager dan met orginele???
Mijn dashboard zit vrij laag en zit nogal eens met mijn benen er tegenaan... |
corradostoelen in een golf 1 zit zeker een stuk lager en zitten perfect.
|
corrado stoelen kunnen echt laag !
ik ben 1.87 en kan maar net over het dashboard kijken als de stoel op zijn laagst staat ! |
moet wel erbij zeggen dat ik altijd een "beetje" onderuit zit :D !!
|
Hahaha dat ken ik jah....Zit zelf ook niet altijd even recht.
|
All times are GMT +1. The time now is 07:24. |