![]() |
Uitlaat is "lek"
Hallo,
Mijn uitlaat lekt tussen het uitlaatspruitstuk en de trechter van de voorpijp. Dus dat is het stuk dat word samen getrokken door die uitlaatklemmen. Heeft er iemand een idee hoe je dit kan oplossen? Ofdat er iets voor te krijgen is bij VW zelf? Alvast bedankt Groeten Stefaan |
Een nieuwe ring tussen steken
|
Quote:
Heeft er iemand misschien daar het bestelnummer van? Want op etka vind ik alleen een nummer van die 2 klembeugels + een schuifring. En 30€ voor alleen dat ringetje... |
Als je het goed wil doen koop je dat gewoon nieuw. Immitatie en/of uitlaatpasta hebben vaak geen zin.
|
Quote:
Ja, dacht ik ook. Maar ik vind het alleen een beetje dom dat ze dat ringetje niet apart verkopen. Aan die klemmen heb ik echt wel niets... |
Je kan beter die klemmen ook vv dan weet je zeker dat hij de voorpijp goed tegen het spruitstuk trekt.
|
Quote:
![]() Dit is alles wat ik vind (nummer4) Zou het dat dan zijn? Sorry voor de grote foto. |
Ja, zoals ETKA aan geeft wel. Helaas, vervang je ook gewoon die veren mee. Kan je voorlopig weer vooruit :)
|
Quote:
Mja, zal blijkbaar niets anders opzitten. De geldwolven :D ;) |
Als je die ringen (nummer 4 in etka) wilt vervangen, demonteer er eentje of bel eerst even de Brezan, die kunnen ze los leveren. Tijdje terug ook naar gezocht toen ik met mijn RVS spaghetti spruitstuk bezig was.
|
Bosal:
Pakking 256-234 (11,87 br.ex p.st.) Klembeugels 251-231 (4,53 br.ex p.st.) Maar Bosalprijzen bij Brezan in Belgie liggen wel wat anders... |
Quote:
Waar ik het haal ook ongeveer de zelfde prijzen 11.30 voor de ring en 4.70 voor de klembeugel br.ex. p.st |
Ah, bedankt. Dan ga ik er toch maar 1 apart halen. Ipv 30€ te geven aan die gasten van VW.
|
All times are GMT +1. The time now is 07:29. |