Project in 1/24
Het voorbeeld:
Het project: ...... |
succes! :D
(hoop wel dat je genoeg klus-ruimte hebt voor zo'n groot project) :rolleyes: |
:D ga je dat gebouw ook op schaal maken???
|
Quote:
Wilde het voorlopig even bij de auto houden... :D Is alweer een paar jaar terug, mijn laatste model bouw project. |
Maak je er ook nieuwe type deuren van?
|
Quote:
yep! heb het spijltje er al tussen uit, De driehoeksraampjes ingekort, dat word dan zwart en daar komen dan de spiegels op. heb gelijk even het open dak dicht geplamuurd en de gatjes in de deur waar je de spiegels in lijmt zijn ook al dicht. moeilijker word de grill met dubbele lampen, ombouwen naar enkel.... |
Ah leuk! Als ik dat zou willen doen zit ik ook nog eens met mijn dikke bumpers. Dus dat wordt hem voor mij helaas niet :(
|
Quote:
Er schijnt ook een doos te zijn van de G60 met zowel dikke als dunne bumpers, en G60 velgen... En laten dat nou net de velgen zijn die ik nodig heb..... |
De vorderingen van vandaag:
En ja... het rode wordt nog gespoten.... ;) |
hehe looks nice
|
Die heb ik ook ooit eens gekregen van mijn vriendin, echter nog steeds netjes in de doos :)
|
Quote:
Hier hetzelfde |
Heb je trouwens een kofferklep spoiler, die kan ik namelijk niet goed zien op de foto!
Als ik mijn auto na ga bouwen moet ik eerst zeker weten hoe hij was. Ik heb een late 87er. Is uit Duitsland geimporteerd. Heeft dikke bumpers (tenminste ik heb de te koop advertentie gezien toen hij net ingevoerd was). Nieuwe deuren en alles. Maar wel oude zekeringskast en een keienvanger. Dus vraag mij af hoe mijn wagen ooit uit de fabriek in Wolfsburg gerold is. |
Quote:
yep, ik heb een kofferklep-dak spoiler. Is volgens mij origineel bij een GTI. Zit op het model ook, dus dat komt goed uit. De doos met dikke bumpers is hetzelfde als deze, maar dan met losse dikke bumpers en andere velgen. En een ander plaatje op de doos, er is zelfs een zender uitvoering geweest. Is nog vrij lastig aan te komen aan deze bouwdozen, niet meer via de winkel, al jaren uit productie... Deze komt van marktplaats voor 10 euro. |
die dozen zie je op de gemiddelde markt best veel
maar anders ff bij blokker: die hebben ze ook nog wel eens zag ik |
En de vorderingen van vandaag:
En even passen: |
Quote:
hier ook hetzelfde.. alleen afgeraffeld onder druk :eek: |
nou ziet er netjes uit hoor :P:D
|
Whaha :D wat een vet project.
|
Er begint vorm in te komen!
Nog lang niet klaar, maar hij is nu te herkennen. Het priegel werk gaat nu echt beginnen, raamrubbers verven enz.... |
All times are GMT +1. The time now is 15:57. |