Even voorstellen
Dag mede VW Liefhebbers,
Ik heb me sinds vorige week ook aangemeld op dit forum en zal mij hierbij even voorstellen: Ik ben Pieter Jan van Leeuwen en kom uit Haaksbergen (bij enschede). Ik loop al een tijdje rond met het VW virus en heb me dan pasgeleden ook een VW aangeschaft. Het moest en het zou een MK2 worden en dat is het geworden. Het is een zwarte 1.8 8v GTI G60 geworden waar ik heel trots op ben. Er gaat zeker nog het één en ander aan gebeuren maar daar houd ik jullie van op de hoogte ! ;) Nou hier dan een pic van de auto zoals ik aangeschaft heb... en nog één.. Ik hoop hierbij jullie genoeg geinformeerd te hebben over mij als persoon. Als er nog vragen of opmerkingen zijn hoor ik dat graag ;) Groeten |
pas goed op je g lader ..nette auto
|
Welkom op het forum.
De g60 ziet er nog mooi uit !!! |
Welkom, ziet er goed uit die G60!
Van wie is die mooie Porsche dan? |
Thanx voor de reacties :cool:
@ RubenD: Die Porsche is van mijn vader. Ook een ontzettend grote auto-liefhebber, alleen helaas geen VW, maar met Porsche kan ik ook wel leven ;) |
Welkom op het forum.
Die auto heb ik wel eens gezien hier in Haaksbergen :D :D rene (tiefleger) |
nette G60 hoor, zuinig op zijn en goed warmrijden
|
Quote:
Gaat helemaal goedkomen Janvis :) |
Quote:
Wat voor auto rijd jij dan Rene (Tiefleger) als ik vragen mag? Toevallig een Kever? :rolleyes: |
Nee ik heb geen kever.
Ik had vroeger een grijse golf2 GTI die plat op straat lag, en die heb ik verkocht toen ik papa werd. En nu ben ik bezig met de restauratie van een golf 1 GTI (Feb-77.Ned) En ik heb nu een daihatsu applause. :redface: :redface: Sorry geen VW. Maar er zit wel 2 delig bbs onder :D :D Rene (tiefleger) |
Welkom nette golf heb je gekocht:D
|
Welkom, en veel plezier met je g60
|
Quote:
Oww, dan weet ik wel wie je bent :) En die grijze MK2 van jou ken ik ook nog ;) Stond ik altijd op te kwijlen, wat laag niet normaal :eek: |
Jow pj,
Beste vw hoor... goeie keuze... dat word wat straks met vw-haaksbergen spreek je later |
Quote:
Bedankt voor je reactie jongen ;) |
All times are GMT +1. The time now is 04:27. |