Gez. Stalen velgen golf 2 gti
Ik ben op zoek naar een setje stalen golf 2 gti velgen plus de bijbehorende zwarte naafdoppen.
Zo zien ze eruit: Volgens mij hebben deze velgen de afmetingen 6jx14inch Er mogen banden op zitten, maar hoeft niet. Bij voorbaat dank, |
Als je een set zonder doppen aangeboden krijgt,heb ik wel de zwarte doppen.
|
Ik kan op mijn werk de velgen wel kopen (imitatie), maar de doppen niet. Ik heb dus wel interesse...
|
Weet misschien iemand of stalen caddy 2 velgen dezelfde maat hebben als stalen gti velgen? Qua uiterlijk lijken de velgen op elkaar....
|
Quote:
lijken sprekend op elkaar, ik heb nog een nieuw (zo goed als nieuw) setje liggen, zonder banden met die kapjes. 70 euro |
Waar zouden die velgen evt. op te halen zijn?
|
Quote:
Goor (overijssel) pb me anders ff bij interesse gr |
Das wel redelijk ver voor mij, dan zoek ik even verder hier in de buurt. Om aan caddy 2 velgen te komen lijkt me niet zo moeilijk... In ieder geval bedankt voor het aanbod.
|
Caddy 2-velgen zijn NIET gelijk. Ze lopen naar binnen af, terwijl die van een Golf II recht aflopen. Je ziet het verschil duidelijk. Ook zijn de Caddy-velgen 5,5J en de Golf-velgen 6J. Als je er belang aan hecht, maak ik wel even een fotootje. :)
|
in mijn verkoop topic staan ze wel maar dat is verder dan goor voor jou
|
Er is ook nog steeds een bedrijf dat "post (tpg)" heet he....en voor ietsje meer dan € 20,- kun je 4 stuks door het hele land verzenden :)
|
kan je niet voor heen en weer rijden
|
Velgen zijn inmiddels gevonden bij een lokale sloop voor 5 euro/stuk dus kan een slotje op.....
|
Jammer, maatje Andre heeft ook nog een setje liggen, had je volgens mij zo op mogen halen
|
Das idd jammer, maar nu ben ik meteen klaar in iedergeval bedankt voor het aanbod.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:47. |