Breadfans' MK2 sell in !!!
Dit is dus mijn inkoop-topic...
Wat heb ik allemaal nodig? Voorlopig blijft 't effe bij dit lijstje, maar zo gauw er weer geld te veel is vul ik 't hier wel weer aan: Deuren LV, LA, RA in atlasgrau (oud type) Zwarte hemel, zonder schuifdak, voor mk2 VIERDEURS! (da's pas een mission impossible, en dan moet 't ook nog goedkoop zijn! :D) Zwarte zonnekleppen (voorzien) Winddeflectoren voor oud type mk2 vierdeurs (liefst voor en achter dus) (ook te ruil tegen die van een nieuw type 4/5-deurs.) Originele VAG mk2 armsteun, bij voorkeur in zwart leder Louvres voor de achterruit Raamrubbers rondom met chroom lijstjes Elektrische raampjes (liefst helemaal compleet) voor oud type mk2 vierdeurs Trekhaakdop (iets origineels van VAG of Westfalia ofzo, iig apart!) De dunste sideskirts, dus die platte fiemelige dingen (die wil ik dan weer passend maken aan G60 lijsten :chair: ) G60 deurlijsten (goedkoop???) (voorzien) Zo, dit was 't wel weer effe. Ik denk dat er wel genoeg onmogelijk en veel te dure oude rommel tussen zit... en dan wil ik 't dus GOEDKOOP hebben. 't Hoeft dan ook allemaal niet in de beste staat te zijn, 't gaat allemaal in de rat. |
Kom je het dan ook ophalen?????
Zwarte zonneklepen heb ik wel liggen. |
Quote:
bij jou heb ik de kofferbekleding nog liggen he? ik had afgelopen week langs willen gaan bij iedereeen waar ik nog grote spullen heb liggen, maar mijn pa had de auto nodig :chair: , nu wordt t dus komende week wat wil je voor die kleppen hebben? |
zonnekleppen gevonden, thx to golf mkII 16v
ik zoek trouwens ook nog wat deuren in de kleur atlasgrau het gaat om de deuren van links voor en achter, en de rechter achterdeur liefst een beetje in de buurt van driebergen zeist (bij utrecht) |
Ik ben nu bezig de kabelboom van de nieuwe motor te leggen, en ben weer op zoek naar wat kleine rommel.
Ik zoek vooral van die klemmetjes waarmee je je kabels aan de vloer kan vastzetten. Mensen die al eerder kabels hebben gelegd weten wel welke ik bedoel denk ik. Verder ben ik nog op zoek naar het stekkertje dat naar de brandstofpomp gaat bij een 1.8i. Dus dat stekkertje dat onder die ronde afdekplaat in de koffer zit. D'r moet dan wel een stuk kabel aanzitten. Bij mij is de kabel namelijk precies bij de stekker geknapt, waardoor ik er geen nieuwe kabel meer aan gezet krijg. :( Enne, ja 't houdt maar niet op, ik zoek nog zo'n rood doorzichtig plastic kapje voor op het knopje van de alarmlichtschakelaar. Het gaat om die knop die bovenop je stuurkolom zit. En dan nog wat kleine rommel: vier originele heej-je-deur-staat-open-ik-geef-effe-een-seintje-knopjes. Dus die dingen die worden ingedrukt als je deur dicht staat, en de binnenverlichting laten oplichten als je deur openstaat. Verder zoek ik nog hulp met twee dingen: Ik heb de hele stuurkolom vervangen door die van de Jetta, dus nu is ook het contactslot anders. Weet iemand hoe ik die bus kan vervangen? Ik krijg hem er namelijk niet uit zonder de boel te slopen. Bij het uitbouwen van de kabelboom uit de Jetta, ben ik ettelijke kilometers kabel tegengekomen die er af fabriek niet inhoren (te herkennen aan blauwe massakabels of snoeren van binnenhuis-verlichting) waarvan ik al een flinke zooi heb kunnen wegsnoeien. Voor de laatste paar stukken heb ik liever iemand aan t werk die wat meer van die dingen afweet dan ik, en die dus niet de verkeerde kabels weghaalt. Heeft iemand hier miss. een goed adresje voor of voelt iemand zich geroepen om effe wat kabels te komen snoeien, dan hoor ik 't graag (owja, en de gesnoeide kabels mag je daarna natuurlijk mee naar huis nemen :D ). |
ff off topic:
eerst was het: Breadfans' MK2 sell out !!! en dit moest zijn: Breadfans' MK2 sales. en nu is het: Breadfans' MK2 sell in !!! en dat moet zijn: Breadfans' MK2 purchase |
Quote:
Spullen zijn naar maarten [djin4fun] in rotterdam,alleen de zonnekleppen liggen nog bij mij. |
Quote:
ja klopt, ik heb het al bij hem opgehaald. bedankt voor t vasthouden! heb je die lijst voor achteraan de hemel al waar ik je toen nog om vroeg? of had ik die nou bij roadie liggen :confused: |
Quote:
Sell out... is toch zoiets als uitverkoop? en om het allemaal een beetje herkenbaar te houden heb ik mijn inkoop-topic sell-in genoemd, beetje huisstijl. :D |
Quote:
Lijst moet ik ook wel ergens hebben maar daar had je bij mij niet omgevraagd :confused: |
Quote:
dan zal die wel al betaald en wel bij roadie liggen. dan heb ik hem wss ook nog om een setje van die kleppen gevraagd... heb ik die zonnekleppen van jou wel al betaald? anders maak ik het nu gelijk effe over. |
Dunne zijlijsten heb ik geloof ik al gevonden, zijn wel van die harde strips, dus moet effe zien of 't de juiste zijn. Zelfde geldt voor dat alarmlicht knopje op de stuurkolom.
Vandaag effe bij de sloop langs geweest, en gelijk nog een setje van die winddeflectoren gevonden voor een nieuw type 4 deurs mk2. Misschien dat die nog de verkoop in gaan... |
Trap!
Ik zoek nog een fatsoenlijke uitlaat voor een mk2 1.8i 66kW, diameter is geloof ik iets van 60 mm. Hoeft nix bijzonders te zijn (einddemper met dubbele dikke pijp is niet echt wat ik zoek voor de golf). Ik heb de hele handel nodig, dus van voor tot achter. |
Schop
|
Een einddemper heb ik nog wel voor je, check ff mijn verkooptopic.
|
Quote:
Is die dikke pot die d'r op zit zo'n sierstuk of zit dat vast? Ik zoek eigenlijk iets onopvallends, dun, simpel. Het is voor onder dunne bumpers namelijk en moet niet te opzichtig zijn. |
:limey:
|
Originele VAG mk2 armsteun, bij voorkeur in zwart leder
Bestaan die echt? Nog nooit gezien namelijk De dunste sideskirts, dus die platte fiemelige dingen (die wil ik dan weer passend maken aan G60 lijsten) Die stickers bedoel je? Haal dan de gewone dorpelverbreders. |
Quote:
Als het goed is wel. Laatst heeft iemand hier een lederen mk2 interieur verkocht incl armsteun, met leder. Ik weet niet zeker of die van VAG was of van Votex. In ieder geval één van de twee. Quote:
Ik wil die voor de rat hebben, en dan moet die skirt niet te opzichtig zijn. Die dingen heb ik juist verkocht omdat ik ze niet meer hoefde. :D |
Iemand nog een verlagingsset liggen die goedkoop weg kan? Maakt niet echt uit wat het voor iets is, als de auto maar zakt en het spul APK waardig is.
|
All times are GMT +1. The time now is 14:08. |