700pk police hummer
:woowoo:
klik |
Stond een paar maanden geleden al op autoweek :)
Erg vet ding, ben benieuwd wat ie met een achtervolging in de bochten doet :giggle: |
Zo'n grote bak, zo'n stoere gozer, en dan met zo'n klein K*T pistooltje op de foto! Hahaha, geld was zeker op! :D
|
OMG!
|
die gast zal wel een serieus minderwaardigheidscomplex hebben over iets.... :rolleyes:
|
zo... betaald goed zo'n baan als sheriff in texas, denk dat ik dat ook maar word :D
|
Och, overheid.. Geld speelt geen rol ;)
|
Quote:
als ik t toen in autoweek goed gelezen had heeft ie dit zelf betaald... dus zal idd wel een goed betaalde baan zijn, sheriff maar of ie zo echt serieus genomen wordt... denk t niet |
In dat geval hoop ik dat een goede verzekering erbij afgesloten heeft. Het risico dat ie hem in puin rijdt, is namelijk erg aanwezig. :drive:
|
Tja wat zal ik zeggen, het ziet er erg....amerikaans uit...
|
die sherriff is echt fout... maar de hummer is nog wel gaaf vin ik.. lekker overdreven amerikaans :D zo lelijk dat het stiekem toch wel mooi is.
|
miss een beetej te veel WALKER gekeken die gast :tongue:
al zag dat jeepje van hem d'r een beetje mini uit, ivm hij hier heeft staan |
Maybe de nieuwe Rosco P. Coltrane, gitt gitt gitt yeehaa :D
|
Quote:
ik mis flash... denk ook niet dat die zo makkelijk in en uit de auto stapt met dit gevaarte :D |
Met zon auto wou ik ook nog wel cop worden:D
|
Quote:
golf mk2 country lijkt daar ook wel op , vind je niet? breng je miss op ideeen voor een nieuw projectje :D |
Quote:
Nee net een orginele pirelli gekocht kan ik zaterdag ophalen :tongue: |
Quote:
Ik mis Daisy toch net wat meer dan,de oude en de nieuwe :rock: |
All times are GMT +1. The time now is 23:10. |