![]() |
vw jetta 1.8 i rood laag sportief veel extra''s bj90,1250
heb mijn jettaatje te koop,wel 237.000 gelopen
hij is rood(zit wel goed in de lak op wat krasjes een kleine deukjes na),het is een 1.8 monopoint,pas apk gekeurd is geldig tot 19 september 2007.extra's; schuifdak(100%)-getint glas-centrale vergrendeling-mistlampen-sportstuur raid dino(28cm)-aluminium pookknop-grijs corrado interrieur-enkele ruitenwisser-grill zonder embleem-heldere kruiskoplampen-heldere wit/rode achterlichten-sportdemper van supersprint is een mega uitvoering(130mm doorsnee)-open luchtfilter-verlaging 90/70 mm(veren)voorste schokbrekers van g-maxx met kortere zuigerstang-achter in hardheid verstelbare rode koni's-15 inch fondmetal wielen met voor zgan pirelli banden-hij heeft 237.000 gelopen maar is goed onderhouden en ik heb heel veel onderdelen vernieuwd,met radio/cd van jvc en boxen(voor tweeters-achter pioneer boxen 200w.) :rolleyes: |
|
Heb je op "onleesbare advertentie" gezocht ?
|
Haha! Nee had 'm toevallig al eens gezien aangezien ik op zoek ben naar een Jetta.
|
ey bedankt voor de link van marktplaats,tis em i.d.d.,nog niemand interresse??? :(
|
Ik denk dat het heel veel helpt als het leesbaar is ..
Hier begin je denk ik alleen maar aan om te lezen als je graag 5 sterren kruiswoordpuzzels geblindoekt doet met een koptelefoon op waar dj Grooverider met 97 Db uit galmt . |
ruilen? ;)
|
bel je ff op,gr.ron :rolleyes:
|
Quote:
Ik heb wellicht interesse, ik heb nog een leuke polo staan... :D |
Quote:
ben waarschijnlijk al voorzien,ron |
is deze auto al weg??????
|
als het goed gaat zaterdag aan mij :)
|
Quote:
|
ja lekker
auto leeg gehaald enzo stuurt ie een smsje vindt hem toch te klein dat wist je toch van te voren? of heb je nog nooit een coupe van dicht bij gezien? ik was gisteren echt pissig :mad: |
pm de uiterste prijs effe van de jet,en zit de corrado achterbank goed vast ivm vervoeren van een klien kind
|
Quote:
heb ook de kleine altijd achterin zitten,zit goed vast ja,uiterste prijs 1100e.dus kijk maar dan. |
Heb je een foto van de achterbank zoals hij nu in de jetta zit???
En eventueel nog meer foto's van de jetta |
Quote:
weet niet hoe je foto's hierop zet dus je moet ff kijken op marktplaats en dan stuur je me een mail en dan mail ik je terug met foto's. http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...n/48143090.html :redface: |
Zooooo , is echt een lekkere JETTA ,
ziet er vet uit man !!! |
Ik heb je even een PB gestuurd met het mailadres en nog wat vragen
|
All times are GMT +1. The time now is 04:22. |