Hufters
Ik gister me auto gemaakt. Helemaal blij ik zei nog mijn weekend kan niet meer stuk. WEL DUS.
Heeft er vanacht een of andere ziekelijke teringlijer over allebei de zijkanten kassen van voor naar achter gezet. En me auto is net gespoten :mad: :mad: . Waarom kunnen die hufters niet van andermans spullen afblijven. Ik wordt hier echt kotsmisselijk van. Ik hoop voor de dader dat ik er niet achter kom wie me die geflikt heeft want ik sta dan niet voor de gevolgen in :mad: :mad: Wou dit gewoon ff kwijt. |
Damn, das kloote, gister bij de kever van mijn vriendin ook, deuk in het voorspatbord en niemand die het gezien had of een briefje had achter gelaten. Erg fijn! Het lijkt wel de normaalste zaak van de wereld. En de politie, nou die doet er ook niks aan.
|
Dat is inderdaad wel erg k*t ja!! :mad: :mad:
|
zeer triest ja! blijf nou eens met je poten van andermans spullen af! succes in ieder geval, ik hoop da je de dader nog vindt, dan kentie gaan dokken..
|
Ik zou als ik jou was het waarborgsfonds gaan proberen. Ben je rechtsbijstand verzekerd? En heb je melding gedaan bij de politie?
|
Maar een woord: hufters.
|
Ik ben er ervoor verzekert. Ik heb ook al wat geregelt ivm het spuitwerk. Alleen je schiet er niks mee op wat is hier het nut van??? Ik heb in iedergeval geluk zij de spuiter al dat de lak nog vers is en er blanke lak op zit. Daarom zal ik nu geen kleurverschil krijgen.
|
Het is zowiezo zinloos dat ze het doen, maar het schijnt nomaal te zijn tegenwoordig
|
ziekelijk......... :-(
|
Quote:
ja ja met dat soort gasten zou je wel eens ff willen babbelen, stelletje... Je bent er klaar mee! Ooit zelf eens op een zondag morgen met de halve straat buiten gestaan nadat ze 60 auto´s (waaronder de mijne) volledig hadden bekrast. De schade verhalen via het Waarborgfonds zal heel lastig worden daar een van de criteria is die men daar hanteert is dat de schade moet zijn ontstaan door een ander motorvoertuig. Maar in ieder geval suc6 ermee! En uiteraard ogen en oren open houden... |
Zo de tering.... welk gedeelte van Amersfoort woon je dan ?? tis toch niet normaal meer !
|
Ik woon in de Koppel dennis. Een hele rustige buurt verder. Het moet echter iemand geweest zijn die mij de wijk in heeft zien gaan een keer of zoiets. Je hebt bij ons een hoofdweg door de wijk, de kwekersweg mischien ken je het wel en ik zette mijn auto altijd een straat daar achter. Dus ze moesten weten dat mijn auto daar stond. Maar er stonden nog twee andere dikke auto's een ervoor een hele mooie audi 80 en erachter de auto van me vader een alfa 155 ook verlaagt, dikke wielen enz net als die audi en mijn auto. Maar ze hebben alleen mijn auto te pakken genomen.
Hij staat nu binnen en gaat binnenkort naar de spuiter, dit heb ik gelukkig al op korte termijn kunnen regelen. Een ding weet ik zeker en dat is dat die in het vervolg altijd de garage in gaat en s'nachts niet meer zomaar buiten komt te staan. Ik snap echt het nut niet van zoiets, je bent toch niet goed als je zoiets doet. |
Vroeger had je nog wel een die junks in die tunnel..... maar je doet er niks tegen. Kennis van me woonde in de koningstraat daar hebben ze 1x ingebroken en een deuk erin getrapt..... Amersfoort is gewoon kut wat dat betreft. Ik zet geen enkele auto fijn in Amersfoort neer.
|
Daar ben ik nu ook wel achter en in het vervolg slaapt mijn G60 binnen.
|
misselijk makend zeg...ik moet er zelf ook niet aan denken
|
bij zo iemand moeten ze gewoon zijn pik eraf halen... :mad:
|
NO TRIAL, NO JURY
Straight to excecution! |
Die lui moeten ze idd allemaal zonder pardon ophangen of eigenlijk iets waar ze langzaam en pijnlijk aan kapot gaan. Dat is nog veel beter.
|
gewoon een lelijk zuur laten drinken....en dan steeds weer afdunnen met water zodat het lekker langzaam gaat. Offe ze kop insmeren met afbijt.....
|
Dat zijn idd wel goede manieren of, vastbinden en met een mes eerst krassen in hem trekken.
|
All times are GMT +1. The time now is 18:18. |