Golf 3 in onderdelen
Heb een Golf 3 gekocht voor de motor en bak maar nu heb ik nog wat spul over :rolleyes: Even voor de duidelijkheid het betreft alleen nog de delen in de onderstaande lijst. Alles moet snel weg, dus heb je nog wat nodig reageer via PB
Vraagprijzen: Deuren links en rechts € 45,- per stuk Binnenscherm-L+R_golf3 € 10,- Pendalenset_golf3 € 25,- Voorfront_kunstof_golf3 € 35,- aandrijfassen_golf3 € 50,- achteras_golf3(kale as) € 40,- daklijsten-golf3 (2stuks) € 25,- deurstrips-golf3 3 deurs € 25,- golf3-dash-soft compleet maar zonder tellerbak € 115,- Velg gti_5gaats 3 stuks + 1 kapot met banden € 50,- gordelset_golf3 € 40,- instaplijsten_golf3 € 15,- mattenset-golf3 € 15,- quartett_velgen golf cabrio € 45,- rubber_kofferbak € 15,- rubbersdeur-golf3 € 30,- stoelgeleidingkapjes-golf3 € 10,- waterbakafdichting-golf3 € 20,- ABS remmerij, klauwen+pomp € 200,- Stuurhuis met bekrachtiging met slangen en pomp € 200,- Veerpoten voor + achter € 35,- Opendak GLAS origineel + motor € 105,- stuurstang-golf-3 zonder koppeling € 20,- tankklepje-golf3.jpg € 10,- draagarm-golf3_r.jpg € 25,- handremkabels_golf3.jpg € 15,- kabelschakeling-golf3.jpg € 30,- kapscharnieren-golf3.jpg € 15,- krik_widowmaker.jpg € 10,- ruitenwisser-mech.jpg € 20,- spiegels-golf3_handbed.jpg € 25,- Slotenset (deuren, klep, contact) 2 sleutels € 45,- Remus tussen en einddemper in zeer goede staat € 175,= Voor foto's: http://www.xs4all.nl/~valo/vwforum/golf3/ |
Aangepast en weer up
|
Lijst en prijzen aangepast
|
Waar op te halen?
|
Ridderkerk
|
boink
|
Ron, weet jij of die aandrijfassen op mijn TD gaan passen (en of ze nog goed zijn)?
|
Quote:
Voorzover ik kan zien zijn ze goed, komen onder een rijdende auto vandaan. Maarrrrr...............Denk dat de lengte niet overeenkomt. Sletka geeft wel dezelfde flens diameter maar wel een ander nummer voor de as. Dus denk dat bij jou (1Z motor toch ?) een 020 bak zit en dan komt de lengte niet uit..... :confused: |
Quote:
Ga ik even uitzoeken.. dat laat ik je snel weten! |
Lijst bijgewerkt !
|
Heb je de vloerbedekking nog?? zo ja ,is het nog wat??????
|
Quote:
Zitten geen gaten in o.i.d. Mag wel een stofzuiger overheen gehaald worden ;) |
eey heb je geen centrale deurvergrendeling meer liggen met een afstandsbediening? grt maurice
|
Quote:
Nee, dat zat er niet in :( |
All times are GMT +1. The time now is 23:27. |