12/13 Augustus Osnabrücker Bergrennen
Ook mensen hier van het forum die er heen gaan ?
Ik ben wel van plan om te gaan. Lijkt me echt vet om een keer te zien. Mensen die er eerder zijn geweest ? Ervaringen/tips ? |
De meesten zullen dan wel naar vw mania.
|
Waarschijnlijk ben ik dan @ VW Mania
|
|
hej ik zat er ook al over na te denken om te gaan op zondag dan. het is vanaf rotterdam ongeveer 2,5 uur rijden dus valt wel mee.
http://www.berg-meisterschaft.de/ |
Moet je daar ook kaarten voor bestellen,
en zo ja: Ben ik dan te laat???? |
nee volgens mij niet het is gewoon net zoiets als bij een rally dus gewoon een kaartje kopen bij 1 van de kijkplaatsen.
|
Man, daar ga ik dus zondag echt wel heen! anderhalf uur vanaf hier, dus goed te doen!
|
misschien een idee om ergens af te spreken met de mensen die gaan, misschien wel gezellig. ligt er wel aan waar iedereen vandaan komt, ik kom ui regio rotterdam.
|
ich bin dabei :)
Had al ff op de site rondgeneusd en zag staan dat er een Tageskasse is ;) Dus daar kun je nog tickets krijgen :) Ga samen met Goldfinger heen, misschien nog een paar meer :) Nu al zin in, maar eerst ff VWAtreffen in Westerstede morgen :) |
Ik ga mischien woon aan de grens bij a37 wie rijden daar langs?
|
Ik waarschijnlijk...Ik neem de a37 de grens over en dan voor discotheek The Bridge eraf de A31 op, en bij Schuttorf (disco INDEX :rock: ) eraf de A33 op...
Waar woon je dan? Zal hier dan wel in de buurt zijn :rolleyes: |
kl-noord
|
Quote:
heb je ook een naam van die meeting? |
Ben er een paar jaar geleden eens geweest is echt een aanrader! Maar bedenk wel dat het eeb B evenement is en de echt snelle gasten zoals Plasa met die BMW 320 met Judd V8 en die Delta S4 er niet zijn.
|
gevonden!
http://www.vw-audi-team-badzwahn.de/ |
Quote:
ff 200 over 31. handig als je zo dicht bij woont |
uppah
|
Quote:
Klopt! Maar daarvoor hebben we motoren! :D Dan woon je knap dicht bij mij in de buurt! Ik woon in Emmen (Emmerhout... :rolleyes: ) |
Ik weet niet meer zeker of ik wel ga.
99% kans op baggerweer. Als ik dichtbij woonde ging ik wel kijken, maar moet nog wel een 260/270km rijden. |
All times are GMT +1. The time now is 10:47. |