nieuwe daily audi 80 "77
Heb vandaag mijn nieuwe daily opgehaald,
audi 80 1.6 LS 1.6 4 bakje 138XXX dkm schuifdak morgen wel even meer foto's |
Cool man!!! Het is je daily; je gaat er hopelijk niet winters mee rijden wel?
Kom je morgen ook in deze bij mij? Ben wel benieuwd! :rock: |
gaaf dinkie man :) veel veilige kilometers gewenst
|
Vet! :rock:
|
Quote:
Nee dat zou wel zonde zijn. In de winter vliegt de staat van zo'n 77-er achteruit! |
Als je zorgt dat de bodem en de wielkasten goed beschermt zijn en je houd em schoon (pekel er regelmatif afwassen) moet dat niet al te veel problemen opleveren. Auto's zijn gemaakt om te gebruiken.. ook in de winter :)
|
gaaf! nog een type 82 op het forum!
wees er aub zuinig op, er zijn nog maar weinig echte mooie, originele exemplaren te vinden. het zelfde geld voor de onderdelen. ik kan niet eens meer een origineel onderdeel van de uitlaat vinden.:( het zou jammer zijn als je er in de winter mee gaat rijden, het plaatwerk is van gerecycled staal gemaakt, hierdoor begint het op de raarste plekken heel snel te roesten. daar staan ze bekend om. maar veel rijplezier er mee gewenst en neem hem een keer mee naar een meeting, dan neem ik de mijne ook mee! |
Stoere bak,en suc6 er mee :drive:
|
veel fijne en veilige kilometer sgewenst
Hou m in ieder geval wel mooi he!!! |
vandaag even de ats'en eronder gezet:
oordeel zelf maar. |
Lokari schermen erin, en dan zijn de voorschermen (binnen en buiten) in iedergeval beschermd.
Toffe bak.. Zag onlangs een advertentie waarin zo'n zelfde te koop stond, met perfect interieur, maar mindere buitenkant.. 1 + 1 = 1? |
Heb hem gisteren even in het echt mogen aanschouwen, machtig ding hoor! Deze combi staat hem ook super, met de witte ATS-telefons eronder! :beer2:
|
Jemig Oane, jij bent goed bezig!! Echt een super mooi autootje, tje? :D Ga je er nu ook een paar verkopen?
|
Quote:
ja de grijze golf gaat weg en de rode patat |
Ah, anders wordt het wel duur natuurlijk. Je bent in elk geval erg goed bezig!
|
Quote:
?? Helge Matthiessen in dld al geprobeerd?? En op ebay zi ik regelmatig complete uitlaatlijn voorbij komen |
auto vandaag gekeurd en goedgekeurd
2 stukjes aan achterzijde drompel gelast. verder kreeg ik complimenten van de keurmeester hij was nog in bijzondere goede staat, op 1 wielkastrandje na dan. alleen moest ik de ats velgen eraf halen. 15 km tellerafwijking en de motor moet veel meer toeren maken. dus vanmiddag de ats cup velgen er dr maar onder gedaan. nu klopt de teller enigzins weer. zal morgen even met commandant in de weer, even kijken of ik de kleur weer wat terug kan krijgen. |
zo vanmorgen de auto even gepoetst.
vorige week had ik de ats'n er al onder gegooid en blauwe platen gemonteerd hij is er wel van opgefrist. eerst commandant 4 toen speciale beschermwas met poetsmachine |
Ziet er goed uit mooi zon wagen:D
|
auto is verkocht en afgelopen zaterdag verhuisd naar zijn nieuwe baasje.
die zei dat hij hem ging restaureren. dus we wachten in spanning af. |
All times are GMT +1. The time now is 17:48. |