Adresje voor Porsche Cup 3 Turbo's
He Luitjes,
Wie kan mij een adres geven waar ik tegen een schappelijke prijs een nieuwe set Porsche Cup 3 Turbo's kan kopen ?? En dan vooral in het Hoge Noorden van ons land uiteraard !!!! Alvast bedankt voor de replies..... Grtz.......... LRR |
Quote:
Steek voor Golf 4 (5x100 toch ?). Moet 18" zijn, het liefst immitatie (want ze zijn voor de daily). Richtlijn qua prijs: geeeeen idee wat dat spul kost :D Grtz......... LRR |
Ik heb in duitsland laatst nog een setje gespot voor een heel schappelijk prijsje, ik zal eens kijken of ik die link nog kan vinden :)
|
ik kan ze leveren.
maar kom uit ede weet niet of dat een probleempje is>? groeten |
Quote:
:redface: :redface: Sorry Luuk.....ik zal m'n huiswerk beter doen volgende keer. Ik kan alleen maar onthouden dat Der GTI 4x100 heeft (dat is het belangrijkste toch ?? :D :D ). Toch bedankt voor de reactie !! Grtz........ LRR |
Quote:
Ik zit over 4 weken in Stroe/Kootwijkerbroek op de camping. Lijkt me niet al te ver van huis toch ?? ;) ;) Grtz.......... LRR |
wat mogen ze kosten dan?
|
het is 5 x 100
|
Quote:
Ti's voor de daily Luukie.......wel ff lezen he !!!! ;) ;) :D :D Heb al ff contact met "volkswagen-kogel" gehad !!! Nou eerst nog ff die nieuwe (gebruikte) daily scoren !!!!! Grtz.......... LRR |
Quote:
Hahahahahaha...... Ok, ik geef toe ! Ti's ook wel erg vreemd als je plotseling overal 1 bout overhoudt, of te weinig hebt :cool: :cool: :hug: :hug: :hug: Grtz........ LRR |
maar wat mogen ze nou kosten dan?
|
Quote:
Bouten toch? :rolleyes: |
Quote:
:redface: :redface: sorry........ |
misschien Reifen Schewe in Papenburg(duitsland)
|
jongens ik heb met LRR contact gehad.
ik lever ze dus je hoeft helemaal niet naar duitsland |
Dus eindelijk krijgt de diesel een paar echte velgen Fred :D
|
ik hoor het vanzelf wel van fred :D
|
Tegen de tijd, je weet het hé foto's.......
|
Ik heb al even kontakt gehad met "vw-kogel" en we hebben er over gesproken. Ik zit alleen nog even in twijfel. Heb namelijk nog een leuke optie in gedachten qua velg en ik moet me daar in de wintermaanden maar eens even over buigen. Zal deze week eerst de steelies met de winterreifen er even onder zetten.
@Alex: Als het voorjaar aanbreekt, zal ik ze even showen !!! Groeten, LRR Ps: Heb de GTI meer boven in de kop zitten !!!! |
welke optie zit je over te denken dan ?
|
All times are GMT +1. The time now is 03:03. |