Prijslijst?
Is er een prijslijst van de VW Dealer wat onderdelen bij hun nieuw kosten? Of zijn die prijzen verschillend per dealer ;)
Ik ben opzoek naar nog een zooi onderdelen en kan alles wel van de sloop halen maar als de prijs met nieuw niet zoveel scheelt dan kan ik dat net zo goed nieuw kopen. maar om nou voor elk onderdeeltje telkens bij de vw-dealer toe te rijden om te vragen of ze het hebben en hoe duur dat is word ik ook helemaal tierelier van :( |
Hm sommige mensen hier hebben een programma daarvoor :), misschien kunnen zij helpen? Als je nu een lijst maakt met wat je nodig hebt dan kunnen ze je misschien verder helpen.
|
MM...kopietje van het programma...is dat mogelijk?
|
Gewoon langs de dealer gaan die zoeken dat wel voor je op.
|
Quote:
Quote:
:rolleyes: |
Ow ja soms lees ik niet goed :(
|
Ik vergeef u ;)
|
Quote:
Morgen (woensdag) ben ik niet op de zaak, maar donderdag volgens mij wel ;) |
ah heb jij hem ook...?
ik had trouwens vandaag ff na gevraagd linker of rechter voorscherm kost me nieuw bij de VW dealer 139 euro`s :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ongespoten... :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
Btw, het programma wat je moet hebben is ETKA, en dan wel met de prijs-update...
|
Prijs-update :rolleyes:
Ow vertel... |
Zonder prijs-update geen prijzen ;)
|
Quote:
Voor een Golf2 ? waarom betaalde ik dan 45 euro per scherm :confused: |
ik ook, kep alleen geen prijzen voor je.....zou wel moeten. PIET, wat doe ik nu weer verkeerd?
|
Kunnen we deze database niet gelijk in de website integreren met de zoek functie :D
|
ik zou zeggen, probeer de licentie ervoor maar aan te schaffen :D
|
ja precies op de meeste sites mag je niet eens de naam noemen, laat staan er gebruik van maken :D
|
Ik heb ook nog een kopietje nodig.
@ Christiaan: ruilen tegen een R sticker :D :D :D |
Wie heeft hier gezegd dat ik de CD heb (en dus ook geen kopie kan maken)???
Heb alleen maar verteld dat ik donderdag pas weer op de zaak ben :D |
Dit word nog een handeltje zo ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 07:49. |