Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   auto doet raar bij boven de 106 graden (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=22626)

1800 16v kr 04-07-2006 22:18

auto doet raar bij boven de 106 graden

als ik gewoon op de snelweg rij heb ik nergens last van kom ik bij het stoplicht en rij ik weer weg ook niet
maar moet ik wat langer wachten of rij ik rustig door de stad dan begind de auto te schokken en stoten wacht ik dan even is er niks meer aan de hand ik zelf zit te denken aan temperatuur sensor heb de search al gebruikt maar kan niks vinden ik hoop dat juliemij meer duidelijk heid kunne geven

1800 16v kr 05-07-2006 12:08

niemand :(

Fred 05-07-2006 12:29

Quote:
Originally Posted by 1800 16v kr
als ik gewoon op de snelweg rij heb ik nergens last van kom ik bij het stoplicht en rij ik weer weg ook niet
maar moet ik wat langer wachten of rij ik rustig door de stad dan begind de auto te schokken en stoten wacht ik dan even is er niks meer aan de hand ik zelf zit te denken aan temperatuur sensor heb de search al gebruikt maar kan niks vinden ik hoop dat juliemij meer duidelijk heid kunne geven

106 graden van je olie??

1800 16v kr 05-07-2006 15:44

Quote:
Originally Posted by Fred
106 graden van je olie??

jah 106 graden op de mfa handel olie dus das cker

en om en na bij de 3 kwart koelvloeistof maar dat weet ik niet cker zal ik de volgende keer dat hij het doet op letten

en ik gooi er de laatste tijd vpower in daar wordt hij volgens mij warmer van als met 98 kan dat klopen

Fred 05-07-2006 15:59

Quote:
jah 106 graden op de mfa handel olie dus das cker

en om en na bij de 3 kwart koelvloeistof maar dat weet ik niet cker zal ik de volgende keer dat hij het doet op letten

en ik gooi er de laatste tijd vpower in daar wordt hij volgens mij warmer van als met 98 kan dat klopen

Nah de olie temperatuur is dus redelijk laag, ik denk eerder dat je mengsel ontregeld is. Te arm mengsel zorgt voor hogere temperaturen.

Ik zou er maar eens een CO meting op los laten..

1800 16v kr 05-07-2006 16:14

Quote:
Nah de olie temperatuur is dus redelijk laag, ik denk eerder dat je mengsel ontregeld is. Te arm mengsel zorgt voor hogere temperaturen.

Ik zou er maar eens een CO meting op los laten..

oke thanxs zal ik dateven laten doen

maar hij heeft het bijna nooit en normaal gesproken blijft de temperatuur vrij laag komt niet boven de 102

Zestienkleppen 05-07-2006 16:17

[herhaling aan] Dat kan kloppen, want wat Fred zegt; met een armer mengsel wordt de motor ook warmer... [herhaling uit]

Ik heb dit effect dus ook als ik zomaar aan de CO-stelschroef ga draaien.

1800 16v kr 05-07-2006 20:25

dan moet ik dus aan de stel schroef op de spinnekop draaien
met imbus
welke kant op dan links om of rechts om

vw dennis 05-07-2006 21:59

Quote:
dan moet ik dus aan de stel schroef op de spinnekop draaien
met imbus
welke kant op dan links om of rechts om

Moet je eigenlijk ff doen terwijl de CO meter in de uitlaat zit...

Zestienkleppen 06-07-2006 11:13

...anders heeft het inderdaad weinig zin.

1800 16v kr 06-07-2006 11:23

Quote:
Originally Posted by Zestienkleppen
...anders heeft het inderdaad weinig zin.

dan zal ik hem maar is fijn naar de garage brengen

eerst nog even vanaaf af wachten de monteur zou nog een jonge vragen wie erg veel verstand heeft van deze blokken en zijn baas nog veel meer hopen dat hij me verder kan helpen

Fred 06-07-2006 11:30

Quote:

eerst nog even vanaaf af wachten de monteur zou nog een jonge vragen wie erg veel verstand heeft van deze blokken en zijn baas nog veel meer hopen dat hij me verder kan helpen

En als je je wagen wegbrengt: probeer dan wel normaal Nederlands te praten, anders begrijpen ze je Cker niet :D :D

IK moest ook eerst meerdere keren lezen voor ik begreep wat je nou bedoelde...

Turbotaal of hoe dat ook moge heten is lastig ;)

1800 16v kr 06-07-2006 11:57

Quote:
En als je je wagen wegbrengt: probeer dan wel normaal Nederlands te praten, anders begrijpen ze je Cker niet :D :D

IK moest ook eerst meerdere keren lezen voor ik begreep wat je nou bedoelde...

Turbotaal of hoe dat ook moge heten is lastig ;)

dislectie probleempje hier aan deze kant

maar zal proberen volgende keer duidelijker te zijn

Berserker 07-07-2006 08:04

Quote:

das Logishhhhhh

All times are GMT +1. The time now is 13:01.