zonde...
|
|
wtf, is dat deze? :eek:
|
dat is wel de grootste angst die je hebt als je rijd met je oldtimer...zoeits gun je niemand!
|
ow dit doet pijn :(
zag er nog een heel mooie uit |
Is dit toevallig niet die gestolen cabrio??????????
of let ik ff niet op??? grtz...Vic... |
Nope. Niet de gestolen. Ik was er ook al bang voor, maar als je de foto'kes naast elkaar legt, zie je heel snel, dat t 2 verschillende witte keverkes cabrio zijn.
Wat nou beter is? of: 1 kever gestolen, en 1 kever uitgefikt of: 1 kever gestolen en uitgefikt. Voor de eigenaar van de gestolen kever blijft er nu nog hoop dat ie m ooit terug vind. Maar of dat reeel is? Als ie nou uitgefikt terug gevonden was, wist ie in iedergeval waar is aan toe is.. |
Zijn wel dezelfde hoor, of ze branden wel heel synchroon af ;)
Maar kijk ook maar eens naar de voorruit strip die over het voorscherm heen hangt en de brandvlekken op de deuren en onder het linker achterlicht! Best wel zonde voor die man! Zoiets wens je inderdaad niemand toe, ja mensen met een nasibak ofzo zo'n japanshok! |
Quote:
dat bedoelt Sjampoo niet, er is namelijk ook een witte kever Cabrio gestolen en dat is dus NIET deze... daar ging t om ;) |
positief blijven..........voorkant is nog goed...:D
Er zijn ergere dingen in het leven hoor...geloof me.. |
weet ik zo niet hoor chris, er zijn mss idd wel erge dingen, maar als ze mijn golfje zouden stelen en in de fik steken...
zou er toch wel weken van kapot zijn :( |
Ik ben zelf bij de brandweer en tijdje terug ook een oldtimer in de fik hier.
Gelukkig geen vw maar een net gerestaureerde chevy pick-up van 1960 :( De eigenaar had zelf een LPG installatie geknutseld...................en die was dus niet goed :chair: man zelf niet gewond maar auto total-loss :( |
@DenB3rt..........
Geloof me........is allemaal maar blik..........als mijn G60 morgen gestolen zou zijn...tuurlijk,niet leuk........maar treurig zijn heeft totaal geen zin...bereik je niks mee. |
doet dat zeer zeg zo'n mooie cabrio in vlammen op zien gaan....
|
Vlakbij mijn stage (lanaken, belgie) stond naast de weg een oude camaro nog na te roken, brandweer en politie erbij en de eigenaar ook..
ik had jammer genoeg de camera niet bij me :chair: |
Quote:
:iamwithst |
daarom heb ik altijd een poederblusser in de kofferbak.
|
Quote:
daar word je vrolijk van.. |
Quote:
Dan is laten branden soms nog beter!!! Poeder = Zout |
|
All times are GMT +1. The time now is 17:18. |