GEZOCHT voor VW VENTO: raamspoiler; dummy, rechts; rood/ zwarte achterlichten; etc.
DIVERSE (TUNING-) ONDERDELEN VOOR VENTO GEZOCHT!
Zoals je in de titel zoek, ben ik vooral op zoek naar: 1- een raamspoiler, die je bovenaan/ op je achterraam bevestigt, Ã* la BMW M3 2-het dummy-lamp-glaasje, dat aan de rechter kant zit, is bij mij gebarsten... zo éentje zoek ik dus. Ik heb de ori vw-mistlampen, dus het gaat alleen om de kleine dummy, die voor de sleepoogbevestiging zit. (bijrijderskant, dus) 3-wie heeft de originele rood/ zwarte achterlichten en wil deze ruilen, evt. met bijbetaling, voor mijn rood/ oranje exemplaren? 4-een grille/ koplampspoiler, recht model over de hele breedte, en dus niet model Mattig; die bij de koplampen schuin weglopen naar boven! 5-een dashboardkastje; is volgens mij gelijk als die van een GOLF III... LAAT MAAR HOREN WAT JE HEBT EN WAT HET MOET KOSTEN !!! |
Nobody?
|
voor die raamspoiler moet je es zien bij autostyle, kost ie 115 eur.....
http://www.onlinetuning.com/shop/ca...roducts_id/7467 beetje googlen hé man, tweedehands ga je die toch ni vinden vrees ik hoor..... |
Ik weet de weg wel op internet, hoor... maar,
...eerst tweedehands proberen, ben toch een Hollander, hè? Duur en nieuw kan altijd nog ;) !
René type twee. |
daar moet je geen hollander voor zijn hoor....
Ik probeer ook alles zo goedkoop mogelijk te zoeken voor de vento.... maar ben er nu zowaar mee gestopt..... de keuring in belgie werkt tegen... en er is amper iets aan... mooi velgjes trouwens :) |
topic opgeschoond..
Graag ontopic blijven! |
All times are GMT +1. The time now is 17:51. |