Project: T2B Silberfish
Ik ben bezig om me t2b silberfish uit '78 te restauren en klaar te maken voor de volgende budel het meeste werk is al gedaan door de vorige eigenaar zoals laswerk zit nog wel een paar kleine laswerkjes aan maar dat moet geen probleem zijn.
zijn geen mooie foto gemaakt met gsm Nieuwe deuren heb ik achterklep en motorklep gisteren ook effe 2 goeie gekocht moet alleen nog effe goeie schuifdeur hebben en goeie schuifdak dan heb ik alles :) Verder heb ik er alles nog bij origineel interieur, vloerbedekking, ruiten en rubbers, lijstjes . Plannen: 2.0 liter motor (nieuw of gereviseerd) Verkorte vooras chromen voor en achterbumper |
Echt lachen zo'n busje! Maar eerst maar eens m'n Golfje afmaken. Succes ermee!
|
Ik zit beetje met het volgende probleem ik ben nu bezig met de sponning van het schuifdak maar is nogal roestig en het is te link om op het dak te lassen weten jullie misschien een oplossing ??
Foto's volgen nog ! |
Dit project ga ik volgen, echt leuk zo'n busje. Ben zelf van plan dit jaar, of volgend jaar een t2a/b campertje te kopen. Eerst maar eens een geschikte opzoeken ;)
Succes met je project! |
:confused: Waarom is het te link??? :confused:
Greetz Ruud |
Quote:
een maat van is lasser en zei dat het link om dak te lassen . ik zal straks effe foto's plaatsen van de plaatsen waar het gelast moet worden. |
Hier nog wat foto's over hoe de bus er nu uit ziet:
Deze plek moet nog gelast worden En paar plekjes in de bodem moet nog gelast worden maar daar komt gewoon een nieuwe plaat in. De wielkasten zijn ook al klaar. zie foto's hierboven maar^ Hemeltje nog helemaal netjes. Interieur nog helemaal origineel en nog netjes alleen zit effe met een vraagje die achterbank leuning zit aan de onderkant vast met metalen stripje maar geen schroefjes erin enzo dat is het enigste wat er nog uit moet die bank die bouten aan allebeide kanten heb ik al los maar hij nog vast aan die metalen strip alleen weet niet hoe ik los kan maken ??? |
All times are GMT +1. The time now is 06:48. |