Mountainbiked er hier iemand ?
Ik weer een heel klein beetje op een single speed Azonic Steelhead sinds vandaag ..
Jammer dat je de trappers niet kunt zien : Iron Crosses :chair: |
Het zijn pedalen kale geen trappers :D
Nice ride trouwens. |
He zonde .. ik denk Jasper gaat er op reageren maar er zit hier natuurlijk nog een trapper monteur :D
Dank je badmuts |
he gert, nice bike;) doe zo nu en dan beetje rondpeddelen op deze :
cannondale F800SL :rock: |
O je bent al voorzien...
ik had hier anders nog wel een k3 fietsje staan. mooi met zijwieltjes. :D |
mmh geld over weer die bazen... moet het nog steeds doen met mijn raleigh mt-500 uit het jaar 0. ok inmiddels wel de nodige upgrades (magura/truvativ/deorext) aan gedaan maar blijft een oud beestje.
single speed rijd dat een beetje lekker? schakelen id idd ook niet altijd alles, brengt idd een hoop problemen met zich mee, maja ik doe het wel een keer of verschrikkelijjk veel per ritje en das wel prettig. |
Ja het valt me reuze mee .
En ik heb er grotere bladen bij die je binnen 5 minuten erop zet dus als er een keer een langere tocht gemaakt gaat worden .. Eerst maar eens alles goed afstellen . Kwam in een doos vanuit de US en het was een bouwdoos . Veel variabelen bij de schijfremmen alleen al :( |
ik had een balance 3500 totdat iemand hem zomaar van me steelde! het was een balance 3500 half groen half chroom weegde echt bijna niks maar toch hebben ze hem weten te jatten. ik w ook niks anderes terug behalve die balance 3500 met manitoe answer voorvork
|
Quote:
en de sterke werkwoorden hebden ze ook nog meegesteeld :D nouja, we moeten dr maar aan wennen ze kunnen nergens meer vanaf blijven, auto's, fietsen.... namen ze de schoonmoeders maar eens mee :D:D:D deze vakantie hoop ik weer effe wat geld vrij te maken voor mijn fietsje. n simpele ralleigh. voor en achterderailleur zijn kapoetski nadat ik door een knaloranje A3 overhoop ben gereden.... |
Quote:
geen a3's in het bos hier..... maare goed te doen dus... ik heb gezeik genoeg met de derailleur maar denk toch dat ik het fijner vind rijden.. misschien eens een zondag gaan knallen??? |
Quote:
als de fiets in orde is ga ik graag n dagje fietsen komt mn conditie miss ook weer eens op pijl :D die A3 reed hier om de hoek, en reed me van de sokken toen ik net aan mijn ma voorbij trapperde... |
fietsen?? naar de kroeg en trug :D
|
had een Giant ATX 830..helemaal standaard..totdat ik op m`n plaat ging nadat ik over een schans was gesprongen...meteen helemaal ge-updated met het geld wat ik had liggen voor een eventuele auto...1500 euro ofzo :redface:
Volledig Shimano LX afgemonteerd....Magura hydraulische velgremmen, dikke spaken, IRC KUJO DH banden..geweldig spul, Noleen voorvork met dubbele kroonplaten, verder nog afgebouwd met BBB spul...en een ritchey stuurtje...heerlijk ding, veel lol mee gehad totdat ik mezelf in de zijkant van een sharan boorde...scheur in `t frame, nieuw model frame gekregen, verkocht en de rest van de onderdelen ook.... mis em soms nog wel `n beetje.. |
Een Marin (bestaat dat merk trouwens nog, weet iemand dat?) type "nail-trail" mountainbike, Shimano STX afgemonteerd, 12 jaar oud inmiddels alweer, en ziet er niet meer uit.....
|
Dit is mijn mountainbike
Alleen dan zonder de schijfremmen ben wel van plan een setje aan te schaffen want remblokjes slijten snel in de ardennen. Ook heb ik een extra groot frame zit wat makkelijker met mijn 1.99m en het ziet er wat beter uit anders steekt je zadelpen een halve meter boven je frame uit. Ik mountainbike meestal in de buurt omdat ik nog geen auto heb om wat verder weg te gaan fietsen. En afgelopen 2 jaar heb ik in de vakantie in de Ardennen gemountainbiked. In de buurt van Spa Francochamps liggen erg veel mooie routes met verschillende 'moeilijkheidsgraden/niveaus'. Quote:
En Gert jij hebt meer een downhill fiets ofniet? Jou frame loopt zo schuin naar beneden af van het stuur naar het zadel. |
Kan zo snel geen foto vinden van mijn eigen maar ik heb een Cube zoals deze :)
|
Ik ook! :tongue:
Heb 2 jaar geleden een B1 /B-One gekocht, maar moet voordat ik op vakantie ga nog ff voorzien worden van nieuw spul.. Heb zo geen foto volgens mij... Toch wel: Dat prachtige spatbord zit er alleen bij regen op ;) Kga tegenwoordig niet meer zoveel de Vughtste hei in, maar heb ik voorheen wel gedaan :) |
dragen jullie trouwens een helm tijdens het mountainbiken?
|
Quote:
nooit op gehad... deed altijd m`n armen voor m`n hoofd als ik viel ;) |
@ Heeswijk : tis meer een flatland BMX fiets met een verende voorvork . De kunstjes lukken aardig .. alleen nu nog zonder van de fiets te vallen LOL
Helm : ja ooit wel met downhillen . Zonder helm was ik erg stil geweest de afgelopen jaren . Was een win-win situatie geweest voor velen maar ik was toch blij dat ik met een 55 km/u er een ophad toen ik over de kop sloeg . Klotegeul en mijn voorwiel stond stil :( |
All times are GMT +1. The time now is 03:49. |