gerammel in eerste demper help ????
ik kwam er vandaag achter dat mijn eerste demper na het spruitstuk rammeld
mijn vraag is nu wa kan ik hier aan doen wat zijn de opties wat kost een nieuwe of hoe kun je het gerammel verwijderen ik hoop dat julie mij verder kunnen helpen ik heb eventueel een brug ter beschikking dus kan er van onderen makkelijk bij het gaat hier om het type golf 2 1800 16v gti kr blok uit 1991 alvast hartelijk bedankt |
klappert ie niet te gen je hitteschild aan? kijk es of die niet loshangt.
Gebeurt wel vaker bij die dingen.. |
Kr heeft toch geen kat he???
anders zou t de olifant in de porseleinwinkel kunnen zijn.... :redface: |
nee deze heeft geen kat
ik heb ook al gekeken of het hitte schilt los zit maar die zit goed vast het is echt het gedeelte waar dde uitlaat van 2 naar 1 gaat dit rameld en bij ongeveer 2000 toeren heb ik het gevoel dat het weer weg is tenminste toen hij op de krikken stond en ik luisterde als ik rij weet ik het niet |
is waarschijnlijk je vlamdover....
en een nieuwe is duur... opties spaghetiepijp erop :P |
hij gooit inderdaad vlammen dat klopt wel
en ik kan een 2de handse kopen voor 20 euro maar als de vlamdover wel kapot is heeft dat verdere gevolgen of is er verder niks aan de hand en kan ik er wel gewoon mee door rijden |
verder niemand dit eerder mee gemaakt of oplossing
|
is het geen pingelen? ik had er ook last van en dit kwam doordaat het gedeelte waar de uitlaat van 2 naar 1 gaat niet vloeiend genoeg verloopt.
|
Er zit waarschijnlijk gewoon iets los in de eerste demper, komt wel vaker voor.
Als je voor € 20,- een andere kan krijgen zou ik 'm gewoon ff vervangen. Het rammelen kan geen kwaad, maar het zal alleen maar erger worden en is irritant. Als je even een snelle oplossing wil en toch van plan bent om de demper binnenkort te vervangen kan je een flinke deuk in de demper slaan; daardoor sla je het trillende deeltje waarschijnlijk weer vast en ben je van het gerammel af. Het beste is natuurlijk gewoon vervangen. |
Quote:
nee het is echt rammelen je hoort het het beste als ie stationair loopt en als je het gas los laat |
Quote:
ik zat er ook aan te denken om deze gewoon te vervangen maar ik hoorde dat dat nog wel eens een naar klusje kon worden iemand dit vaker gedaan en tips wat wel en wat niet doen om dit klusje zo makelijk mogelijk te maken bijv moet ik de auto eerst goed warm rijden voor het los draaien van de voor pijp enzv |
All times are GMT +1. The time now is 00:04. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.