ff voorstellen
Hallo allemaal,
Omdat het vwforum weer gehackt is heb ik mij hier maar geregistreerd. Ik ben Jan Willem Visser en kom uit Assen, ik rijd een paarse golf 2 WOB gti 8v De auto is full option en heeft alles wat je maar kan bedenken wat origineel op de mk2 is geleverd van airco tot cruise controle tot verwarmde ruitesproeiers, en ga zo maar door. Als ik dit forum een beetje in de gaten krijg zal ik eens proberen foto's te plaatsen. En daar waar mogenlijk zal ik proberen een ieder te helpen met zijn of haar problemen en proberen advies te geven. Groeten een trotse WOB eigenaar :D |
welkom hier op het forum, jammer dat het vwforum weer is gehackt,
hier vind je informatie over het plaatsen van foto's (we zijn benieuwd ;) ) KLIK |
Dit is hem dan, laat maar weten wat jullie van hem vinden |
Orgineel golfje ziet er goed uit
|
Welkom hier!! Netjes ori golfje, alleen beetje jammer van booskijker, koplampen en einddemper is mijn mening...
|
En ik ben juist zo trots op de lampen grill en booskijker :(
En de uitlaat ben ik ook zeeer wijs mee klinkt echt helemaal super, niet veel lawaai maar wel een heel mooi laag geluid :) |
Super dat daar bijna alle luxe in zit. :rock:
|
Niet helemaal origineel dus... ;)
Maar wel erg netjes, Welkom hier :) |
Dus jij bent druk aan het plamuren met iets :D! Je haalde namelijk plamuur en een spuitbus bij me op bij de Brezan!
|
welkom op het forum, mooi golfje hoor. Vindt de lampen ook wel erg mooi,
Grts Ronald |
Welkom, mooie golf 2.
|
Hey MORODER, werk jij bij de brezan jo in assen?? ik ben idd een andere achterklep aan het halfstrak maken zal binninkort even pics plaatsen van het hele project.
Hartstikke bedankt voor jullie toffe reacties!!!!!!! |
Quote:
Ik werk inderdaad bij de Brezan in Assen. Anders kon ik je moeilijk daar hebben geholpen ;). Volgende keer krijg je wel wat VF-korting als je wat ophaalt ;) |
Welkom,
Nette auto verder..........behalve die lampen he :( :( Ik zag je nog rijden zaterdagmiddag bij de Praxis in Assen. Jij ging net weg, en ik stapte net uit mijn donkerblauwe MK4, die moet je haast wel gezien hebben. Grtz........... LRR |
Hey Moroder, dat aanbod sta ik niet af ik kom deze week nog wel bij de brezan dus dat komt wel goed.
En Little Red Rooster, ik kan me helaas zo niet herinneren dat ik je heb gezien :redface: maar zal er de volgende keer om denken. :D |
Jo, mooi ding hoor! Hij moet alleen wel effe omlaag!
|
All times are GMT +1. The time now is 04:38. |