Wat kost velgen uit laten draaien?
Ik wil het hart van mijn audi velgen uit laten draaien naar Mercedes maat (66,6) zodat ze op mijn T2B passen, maar ik vroeg me af wat hiervoor een normale prijs is, per velg.
|
je bedoelt t naafgat....
hoeveel is t nu? alst niet veel is gewoon met de dremel doen... velgen centreren op de bouten de naaf is alleen maar handig met monteren... |
Quote:
Je hebt gelijk: naafgat natuurlijk. Maar het is nu 57,xx (standaard vw) |
Quote:
:confused: :iamwithst |
het naafgat van de velg is te klein en passen niet op zijn t2b, hij moet het naafgat dus groter maken om ze te laten passen.
|
Quote:
Audi naafgat is standaard 57.1 mm. ;) |
Goed, een hoop dingen die ik al wist :D , maar is er ook iemand die weet wat het ongeveer per velg zou moeten kosten om het uit te laten draaien. Als ik het nml. ergens ga vragen kunnen ze me nu van alles vertellen, maar ik weet niet of het dan een redelijke prijs is of niet.
|
dus je hebt mercedes naven op je T2B,...
|
Quote:
Voor schijnt het in ieder geval dezelfde maat te zijn. Achter kon ik de velgen er zo op zetten. |
kun je ze niet beter even meten met een schuifmaat voordat ze dalijk nog steeds verkeerd zijn uitgedraaid...
maja alst niet veel is gewoon ff zelf doen.... |
Ik heb een jaar of 4 terug 4 naafgaten uit laten draaien van een set LM. Kostte mij destijds 50 gulden, dus lijkt mij dat je het voor de prijs niet hoeft te laten, weet je iig zeker dat het goed is.
|
't Kost nu dus 25 euro per velg. Vind ik nogal wat, voor hoe weinig werk het is.
|
anders moet je deze jonge even mailen,misschien dat die et voor een leuk prijsje wil doen.
normaal doet ie vier wielranden afdraaien voor 100 euro,en vier naafgaten is idd minder werk. wheeldokter_hengelo@hotmail.com |
Toch bedankt, maar aan het e-mail adres te zien is het niet in de buurt van Rotterdam, wat voor mij het handigst is.
|
sja ok das vaker zo he,dat et niet in de buurt is.maar goed kijk maar even idd.
je kan er in ieder geval het werk laten doen als je niks anders kan vinden. |
All times are GMT +1. The time now is 16:28. |