![]() |
MK1 GTI Grille???
|
So, das geen geld, met het logo er nog in! voor het logo alleen al word soms 30 euro grvraagd
|
ik heb nog een setje chrome lijsten liggen voor zon grill wat is at waard dan ong..?
|
ligt aan de staat van het chroom..
originele gti grille als ie compleet is met de zijkanten in org marsrood is 50,- niet echt duur. |
hoort dat logo trouwens normaal niet ook rood te zijn? dit ziet dr namelijk niet zo rood uit eigenlijk...
|
chroom is gebruikt maar niet heel beroerd.en heeft 1 heel klein deukje zie je niet als het ingebouwd is. ingebouwd ziet het er als nieuw uit:)
Quote:
|
Quote:
logo hoort origineel zilver te zijn , vanaf modeljaren 84 zijn er ook enkele geweest met een rood gti logo. |
Quote:
moet goed glimmen dan heb ik er wel interesse in. |
Quote:
k bedoelde meer t VW logo eigenlijk wist niet eens dat ze ook rode GTI logo's gemaakt hebben |
Quote:
VW logo hoort zwart te zijn zoals het daar ook is. En als dat zo is dan kan het een echte GTi grille zijn :). Offff Net zoals die van mij, gespoten ;) |
Ik zou 2 x zoveel voor vragen zonder de logo.
GTi logo zelf voor 25 losverkopen. |
Quote:
mag jij m voor twee keer zoveel van mij kopen, krijg je t logo dr bij :D |
Quote:
sorry voor de late reactie maar is al verkocht. groetjes twan |
Quote:
Hoeft niet, ik heb er ook al 1 op me auto zitten. En heb nog 1 complete chromen liggen dus komt goed. |
Quote:
tis een echte, kan ik me nog herinneren van mijn Pirelli-Golf. VW-logo is bij de Golf 1 GTI trouwens origineel altijd zwart, het GTI-logo heeft origineel altijd zilverkleurige letters (bij de Golf 1 GTI), niks anders, rood is alleen standaard de omlijsting. |
All times are GMT +1. The time now is 13:47. |