aanrijding gehad. kleine schade
Gistermiddag een aanrijding gehad. Het was 4 uur, was klaar met werken dus naar huis. Ben net buiten het hek komt er in 1 keer een renault clio de bocht om scheuren. Ik remmen en ontwijken maar we schampten elkaar.
Zij heeft een kras op de bumper en mijn voorscherm is aan puin. maar nu is de vraag wie is de schuldige. k kom van rechts dus heb ik voorrang maar ben net 10 m. op openbare weg. zij ging de andere inrit in. schadeformulier ingevuld en nu maar afwachten.. ben vanmiddag nog bij schadeexpert geweest geschatte kosten 432 euro. uitdeuken en spuiten. wat denken jullie |
uitdeuken? nieuw spatbord erop bedoel je
|
Een nieuw spatbord is idd aan te bevelen.
|
heb ook een deuk in m'n spadbord en een velg krom,kreeg uitgekeerd na onderhandelen 450euro. Dus tel uit je winst
|
dan moet het hele spatbord spuiten. dan kan er ook kleurverschil optreden met deur en motorkap. Hij wou liever uitdeuken, strak maken en spuiten. (uitnevelen op zijscherm)
we zien het wel |
Uitnevelen zou ik niet doen, zie je altijd. Die strip onder je grill is ook gaar. en misschien je grill ook. Ff alles goed nakijken dus :)
|
is heel goed uit te deuken dat scherm...
en uitnevelen zie je echt niet altijd... als je het bij een gewoon normaal schadebedrijf laat spuiten dan komt dat echt wel goed... |
Quote:
Zo'n strip heb ik laatst recht gebogen, zie je niets meer van. |
Scherm zoeken in de goede kleur=geen kleurverschil...
|
Quote:
= net zoveel kans op kleur verschil |
ik zou dr ook een nieuw scherm opzetten, als je dr een vind in de zelfde kleur zal dr denk k toch geen kleurverschil in zitten...
zo kan je de rest van t geld sparen voor leuke dingetjes voor de auto te kopen :D n scherm heb ik nog wel liggen als je t alsnog nodig hebt, maar denk dat daar te veel schuurwerk aan gaat zitten, en spuiten |
Quote:
heb zelf ook nog wel wat plaatwerk liggen. maar toch bedankt |
ik heb toen ook mijn voorzijschermen vervangen door 2 die dezelfde kleur hadden. Maar het kleur verschil kun je wel zien. het valt niet op maar is wel degelijk te zien. elke auto verkleurt anders.
|
Quote:
Als je een beetje goede spuiter bent zie je uitnevelen van de kleur niet! ,het hele scherm moet dan wel in de blanke lak natuurlijk! Anders zou elke auto bij een schadebedrijf kleurverschil hebben ,want ik schat dat zo'n 90 procent word uitgespoten op een aangrenzend deel ,of op het deel zelf!! |
ik ben voor mijn schade na weze vragen bij de spuiter wat de kosten werden en die wilde geen kleurgarantie geven[metaliclak]
dus als je geen kleur verschil wilt hebben 1optie heel de auto overspuiten:D |
Quote:
Dan was het zeker geen goede spuiter :eek: ,want als je het uitspuit op een aangrenzend deel moet je geen kleurverschil kunnen waarnemen! |
Quote:
Oke, dan heb ik niks gezegd ;) |
All times are GMT +1. The time now is 20:16. |