Arnaud's Verkooptopic! (Cultparts, GTI stuff, BBS parts enz.)
UPDATE 02-12-2006: BBS NAAFKAPPEN, TURBODRUKMETER
Topic zal nog diverse malen aangevuld worden dus houd het in de gaten! -BBS naafkappen, 2 stuks, past ook op BBS RM maar hoort eigenlijk bij de eéndelige BBS wielen die standaard onder een Golf MKIII GT zaten (model VR6). €10,- per stuk. -BBS RS001 binnenbed, dus het binnenste gedeelte van de velg, 100% recht, de fabrieksspecificaties zijn 15 inch, 7J breed. €50,- -Turbodrukmeter VDO, voor diesel dus geen vacuumaangave, schaalverdeling van 0-2 bar. Nieuw in doos, nooit gebruikt! €50,- -Korte onderspoiler Golf MKI, nieuw, imitatie maar goede kwaliteit en pasvorm. €15,- -Extreme booskijker Golf MKII, voor een grille met dubbele koplampen. Langer dan een normale. Geen barsten/scheuren. €10,- -Grille Scirocco MKII 16V, netjes biesje, niet gescheurd of andere ongein, mist 1 nokje maar effe met ty-wrapje (is uit het zicht). €15,- -2Y versnellingsbak, van een Golf MKII GTI 16V, moet gereviseerd omdat de klinken uit het differentieel gebarsten zijn, dikke flenzen zitten er nog op! €20,- Spullen zijn af te halen in Zwaagwesteinde, Friesland. Let op: prijzen zijn vast! Het vreet geen brood en wanneer het niet verkocht wordt, gebruik ik het zelf tzt wel weer. :) Foto's: |
als domi ze niet wil dan wil ik 2e optie
en ga je dan eventueel na een meeting ofzo? want je woont niet echt om de hoek :D |
heb je de spiegels nog?
|
sorry verkeerd gelezen, dacht dat het er twee waren :D
|
stuur
hé arnoud
dat stuur heb je dat nog??? en wat kost dat!! m.vr.gr Edwin |
stuur
goede middag
heb je dat stuur nog?? en wat kost dat? |
Quote:
staat op het kamp ook nog een gti met z'n stuur edwin vanmidag gezien :) |
hey, die mk1 GTI onderspoiler, heb je daar een voorbeeld van? Ik zie die grote zo voor me, maar dit is de kleine he ;)
kom je binnenkort nog wat zuidelijker dan Friesland? zo nee, laat dan maar even zitten want ik kom echt nooit in Friesland ;) thnx gr Boaz |
Quote:
friesland is zoooo ver weg :confused: |
Quote:
eh.. kilometer of 200, uurtje of 2 vanaf hier.. Ik vind het wat overdreven om 4 uur te gaan rijden voor een spoilertje van €15.. mag ik? ;) :D |
Quote:
zeker haha maar de post is gewillig 6 euro tjes |
Quote:
ok, ik begrijp dat je dus nooit in regio Apeldoorn komt ofzo? (noordelijker kom ik bijna nooit ;)) En heb je er wel een foto van? gr Boaz |
-Golf MKI naafdoppen met alle 16 kunststof afdekdopjes voor de wielbouten erbij. €10,-
wil ik wel over nemen arnaud |
prima wip wel ff langs
|
...ennnn de Sebrings alweer verwijderd omdat Voklswien die alweer heeft meegenomen! :D
|
ach ja je moet wat he als het zo regend ..............
|
All times are GMT +1. The time now is 09:56. |