Spijlbus samba en Spijlbus deluxe
Leuke samba bus (originele brandweer bus, met een samba dak erop)
Dus vouwdak en 8dakraampjes De ideale kans om tegen een gunstige prijs een samba te rijden HEeft de laatste 10 jaar stil gedaan in een droge schuur, dus ZEER mooi projectje en snel weer op de weg. 1500 motorje loopt erg soepel. weg=weg alleen bellen 06 520 66 538 8500 euro (zonder de achterbanken) 9000 euro met achterbanken en nieuwe dak en vouwdak bekleding Tevens een 13 raams deluxe poptop doorloop tussen de stoelen velgen met whitewall banden eventueel met nieuwe verstelbare vooras (+500euro) Leuke resto projectje (zoek voor dit geld maar eens een deluxe spijlbus) heb de ruimte nodig. weg=weg en nee. je kan er neit meteen de weg mee op. (heb nog even de as eronder uit liggen) alleen bellen svp. 06 520 66 538 4500 euro (zonder de achterbank) Indien niet verkocht wordt ie geruild tegen een dubbeldeurs schuifdeur (zeldzaam) |
foto;s
ow ja.. foto's//
en onder de volgende link: fotos spijlbus omgebouwd naar samba Bus heeft werk op alle bekende plekken.. |
13 raams deluxe is op weg naar duitsland.
Alleen de samba bus nog te koop |
Tis dat ik het geld eff niet heb liggen .........
|
|
Quote:
dus dak er opnieuw inlassen en je hebt een mooie nep-samba.... :D |
Wie het geld niet voor een echte samba heeft, moet slim zijn...waarom ook niet...!
Succes met de verkoop, hellaas heb ik me net een ander project aangenomen, (Baywindow '74) anders had ik hem wel naar Engeland gehaald... Alex. |
vond het eigenlijk wel vreend dat "de brandweer "een samba in dienst zou hebben gehad ...
|
Konden ze de brand localiseren d.m.v. de rookpluim te volgen :D
|
All times are GMT +1. The time now is 15:11. |