.
.
|
das fotoshop!
|
Quote:
Net of jij aan die sommige personen een boodschap hebt :ass: :brad: Vindt bijna alles goed staan onder een spijlbus, zolang het maar geen orgineel VW wiel is :tongue: De Cups onder de 1303 gaan ook goed staan, maar dan geen Cookies onder de spijl .. die zijn leuk om hem daarop naar de spuitert te dâwhu. Misschien een 16" Boxstervelgje dan ?? ;) .. kweet nog een setje, voâh weinâgh !! |
Quote:
Ja, onder de voorwaarde dat ze vrij makkelijk onder de (Belgische) 1952 barndoor panel zouden gaan, en dat ging niet zonder de nodige remaanpassingen :( Te iel ?? Hangt van je bandenkeuzemaat af .. een 185/50 vóór en 205/45x16 achter ben je ook voor en achter nog eens even hoog .. blijft je Fett tellertje ook mooi z'n km'etjes aangeven :tongue: |
Ziet er super uit luuk, ik zou zeggen... DOEN !!
|
Inderdaad, dikke rolschaats zo :)
|
Als je dan toch van die Cup II's af wilt dan weet ik nog wel een leuk projectje... :)
|
8x17 et30 ... ik hoop dat het gaat passen achter ... :rolleyes:
|
Waar gaan de cookie cutters heen?
|
.
|
Quote:
Schijfjes schreeuwen wel om een paar passende remklauwtjes Luuk :D |
|
je maakt er toch geen baja van? :D
mag wel iets omlaag |
20' gaat er makkelijk onder. :D
|
Veerpoot veranderen naar smallere veren of afstandsschijven plaatsen.
|
Ik stem toch wel heel errug vóór de Cup II's onder de 03! :D
Idd 'gewoon' smalle veren eronder. Kunnen die waardeloze rode 'verlagingsveren' ook weer in 'de tombola' (over de heining zou beter zijn).. |
Quote:
Airride? |
Quote:
Ja, daar lijkt het wel op he? :tongue: Die veren verlagen vooral door slapper te zijn leek het wel. Gevolg is dat je met je lage neus dan ook nog een keer verder doorveert (iets dat voor 12/1300 eigenaren heel vreemd moet klinken) tot je op de stuit komt. Kortom, bij mij hadden ze een wegligging van het bekende winkelkarretje... Er zijn namelijk originele VW veren te vinden die 4 cm verlagen én zo'n 25% stugger zijn :rolleyes: Quote:
Nee hoor, maar je moet toegeven dat het wel heel erg stoer stond, haast klassiek german style :D Succes met passen en meten, Walter |
Quote:
Ah, ik dacht al: wat zijn die zwarte blokken toch onderaan tussen je veren? :redface: Het stuiteren wat je beschrijft lijkt overigens wel verdacht veel op slechte schokdempers.. Een van de deelnemers aan de laatste ACN in Zevenhuizen (gele old-school GL 1303 met Cookies) had overigens de smalle achterveren van een oud model Golf als voorveren gebruikt: ook iets stugger en zijn Cookie Cutters lopen vooraan dan ook wel vrij met originele spatborden. Ook kostte het bijna niks, behalve tijd :rolleyes: Jammer trouwens dat niemand foto's van zijn auto heeft gemaakt :( |
Deze veren heb ik zelf onder mijn 1303. Omdat ik Porsche spindels voor heb kan de stuurstang aan de onderkant gemonteerd worden van de spindel waardoor je weet meer ruimte hebt om te verlagen. Zoals te zien is kan ik nog een stukje lager. Zelf negatieve verlaging is mogelijk zonder dat iets de auto raakt. Door de smalle veren komen de banden ook niet tegen de veren aan. Meest ideale oplossing lijkt me zo. |
All times are GMT +1. The time now is 00:12. |